İyi akşamlar ben lise, üniversite ve 27 yaşıma kadar psikiyatrik tedavi gördüm, akut evresindeydim. Tedavi gördüğüm klinikte orta derece birisi psikiyatri hastası biri ile tanıştım, o da hukuk mezunuydu. Birbirimizi sevdik, evlendik. 2~3 yıl tedavi görmemeye başladık, ilaç kullandık sadece, normalleştik. Ama ben kızıma hamileyim ve çok korkuyorum benim gibi olmasına, çocuğu aldırmayı bile düşünüyorum eşimden gizli sizce çocuğumda psikiyatrik sorunlu doğar mı
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Annelik yolculuğunda böyle endişeler yaşaman çok doğal, hele ki bu kadar önemli bir konuda. İçinin rahatlaması için en güzeli, hem kendi doktorunla hem de bir genetik uzmanıyla konuşmak. Onlar seni en doğru şekilde bilgilendirir ve kafandaki soru işaretlerini giderirler. Unutma, sevgiden güçlü bir tedavi yok! 🤗💖 Bir anne olarak şunu bilmelisin: Çocuklar bizim en iyi halimizin yansımasıdır, her zorluğa rağmen parlarız! ✨