Psikiyatri hastası anne baba olarak bebeğim psikolojik sorunlu doğar mı, aldırmalı mıyım?

İyi akşamlar ben lise, üniversite ve 27 yaşıma kadar psikiyatrik tedavi gördüm, akut evresindeydim. Tedavi gördüğüm klinikte orta derece birisi psikiyatri hastası biri ile tanıştım, o da hukuk mezunuydu. Birbirimizi sevdik, evlendik. 2~3 yıl tedavi görmemeye başladık, ilaç kullandık sadece, normalleştik. Ama ben kızıma hamileyim ve çok korkuyorum benim gibi olmasına, çocuğu aldırmayı bile düşünüyorum eşimden gizli sizce çocuğumda psikiyatrik sorunlu doğar mı
Psikiyatri hastası anne baba olarak bebeğim psikolojik sorunlu doğar mı, aldırmalı mıyım?
Cevapla