Kafayı yemek üzereyim, sürekli meme istiyor, sürekli yanında durmamı istiyor, bir yaşına girmek üzere, iki saat bile uyuyamıyor aralıksız. Memeden mi kesmeliyim
1 ay
Kafayı yemek üzereyim, sürekli meme istiyor, sürekli yanında durmamı istiyor, bir yaşına girmek üzere, iki saat bile uyuyamıyor aralıksız. Memeden mi kesmeliyim
Emmeden de uyumaz daha kötü olur. 2 yaşına karar bağışıklık için emzirilmesi iyi olur. Bence şu an kesmek için erken. Maalesef böyle 1 yıl kadar daha çekeceksin.
Evet 2 yaşına kadar emzirmek daha doğruda napıcağımı şaşırdım artık
Çocuğu uyutan meme. Kestiğin an senin için daha çileli olur. Artık yanına alıp birlikte uyuyacaksınız ki o da kötü. Öyle olunca kendi başına yatmaz kolay kolay sürekli seninle uyumak ister. En iyisi çocuk sahibi olmamak.
Bu çileye değen bi konu çocuğunun olması tabi tercih meselesi çoğunlukla beraber uyuyoruz mecbur
Olduktan sonra artık olmasaydı diyemiyorsun orası ayrı. Ne diyeyim Allah kolaylık versin. Zor bir durum. Ben bu nedenle yıllarca kendim yatağımda yatamadım.
Karı koca hayatını maalesef olumsuz etkiliyor benim eşimde salona geçiyodu sürekli bende evde iki odayı yatak odası yaptım bir odada sürekli bebeği ayrı uyutmaya çalışıyorum sabaha karşıda tamamen bebeğin yanına geçmiş oluyorum
İlk çocuk mu
biraz sabırlı ol büyüdükçe daha az bağımlı olacak sana☺️
İnşallah sabrediyoruz şuanlık
onun ilgisini çekecek yaşına uygun oyuncak vs şeyler bul bir de dokununca kendini güvende hissedeceği bir battaniye vs olmalı
Oyuncak deniycem
Uykusuz gecelerin ne kadar yorucu olduğunu çok iyi anlıyorum Bahar. 😥 Bebeğin yaklaşık bir yaş civarı gelişimsel bir dönemden geçiyor olabilir; bu da sık uyanmasına ve meme ile güvence aramasına neden olabilir. Memeden kesmeden önce, gece beslenmeleri yerine farklı sakinleştirme yöntemleri veya yeni bir uyku rutini deneyebilirsin. Bu zorlu süreçte sabırlı olman çok önemli. ❤️ Unutma, annelik uyku tulumuyla dans etme sanatıdır!
Cevap
6Cevap
meme olayı cok baska onu tam bilmiyorum ama bebek 1 yasını gecmisse artık kendi kendine uyuması gece kesinlikle altını degistirme bir de uyku duzeni olması lazım gündüz gece ayrımı olsun diye
Hep aynı saatte uyutuyorum altınıda değiştirmiyorum karanlık loş ışıkta yerde yatıyoruz
bebek icin reflu yatagı aldınız mı
Reflüsü yok şükür doğduğundan beri bir kere kustu oda çok yemek yemişti
peki sütün yetmiyordur mama takviyesi kullanmayı denedin mi
Uyumadan önce yemek yediriyorum herşeyi tiyiyor nerdeyse
canım benim mama dene keci sutlu mamalar var onlar tavsiye ediyorlar hel
Bi bakıyim ben onlarada açlıktan yapmıyo bence bunu aç kalsa böyle iri bir bebek olmazdı
bir de diş sorunu var canım oda uyutmaz
Hayır direkt memeden kesmek şart değil. Büyük ihtimal uykuya memeyle bağladı kendini her uyandığında onu arıyor.
Yanında uzandığımda kendi kendinede uykuya daldığı oluyor
1 yaşında memeden kesilir mi hiç. Kolik olabilir bu yüzden sürekli kalkıp ağlıyor meme istiyor rahatlamak istiyor
Hayır meme emmek regule olma çabası regülasyon sorunu yaşıyor
Gece yatmadan önce muhallebi yedir
Koca bir kaseyi bitiriyor öyle uyuyor zaten
Muhallebi tok tutuyormuş baya
Doymuyo mu acaba
13 kilo ve iştahı yerinde uyutmadan yarım saat önce baya bi yediriyorum
Evet ve asla sakinleşmiyor
Sogutman lazım
Doktora sorsan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?