Beğendiğim çocukla konuşup açılmalı mıyım yoksa uzaktan bakışmaya devam mı etmeliyim?

Beğendiğim bir çocuk vardı 3 aydır bakışıyoruz ama pek bir ilerleme olmadı çocuk biraz da ortamcı bir tip ama iyi birine benziyor bir daha onu görmeyeceğim yanına gidip çok yakışıklısın Allah sahibine bağışlasın demeyi düşünüyorum ne kadar konuşmasak da çok etkileşimimiz oldu ama çocuk sanki benden çekiniyor gibi konuştuğumda kaçarsa diye korkuyorum
Güncellemeler
1 ay
Sevgili yapmıyor sanırım o yüzden sadece beğendiğini soylicem bidaha gormicem onu çünkü yapmalımiyim
Beğendiğim çocukla konuşup açılmalı mıyım yoksa uzaktan bakışmaya devam mı etmeliyim?
Cevapla