4 aylık bebeğimde gaz ve kabızlık için Mammamil mama kullanan var mı, gerçekten iyi mi?

Ucuz ve BİM'de satılıyor diye güvenemedim, bir seferlik almıştım, ücreti uygun ve param yok diye. Daha sonrasında kullandığımda çocuk düzelir gibi oldu. Önceden fitil, Zinco, GG damla, Metsil kullandı. Şu an damla olarak Sablex kullanıyor. Şurup vermişti Duphalac ama bu Mammamil sanki iyi geldi gibi. Bu markayı deneyen var mı?
4 aylık bebeğimde gaz ve kabızlık için Mammamil mama kullanan var mı, gerçekten iyi mi?
Cevapla