Çocuğum olmuyor, erkek gibi hissetmiyorum; bu duyguyla nasıl başa çıkılır?

Çocuğum olmayacağını öğrendim, eskiden kanser tedavisi gördüğüm için. Erkek gibi hissedemiyorum, yarım kalmış gibiyim. Sürekli ağlıyorum. Düşünüyorum, ne yapacağımı bilmiyorum. Hiç sevgilim olmadı, beni böyle hangi kadın kabul etsin bilmiyorum. Kimse etmez gibime geliyor. Dayanacak gücüm kalmadı arkadaşlar
Çocuğum olmuyor, erkek gibi hissetmiyorum; bu duyguyla nasıl başa çıkılır?
Cevapla