Kız kardeşim 17 yaşında ve göğüslerinden süt geliyor bugün doktora gidecekler herhangi bir hamilelik durumu falan yok yeni antidepresana başladı doktor sizce kan alır mı tedavisi ne olur
1 ay
Nedeni genelde prolaktin hormonu yüksekliğidir. Hormon testleri yapılır. Şu nedenlerden bu hormon yükselebilir; bazı psikiyatrik ilaçlar, doğum kontrol hapları, yüksek tansiyon ilaçları, mide ilaçları, bazen hipofiz bezinde iyi huylu küçük tümörler, hipertiroidi, böbrek veya karaciğer sorunları, göğüste oluşan zararsız kistler. Sebebi her neyse ona göre tedavi uygulanır.
Genelde memeden süt gelmesi hormonsal oluyor canım, çoook büyük ihtimalle de “prolaktin” dediğimiz hormon bakılıyor 👩⚕️🍼 Kan tahlili, gebelik testi, tiroid hormonları falan ister; bazen de hipofiz için MR çekilebiliyor. İlacın yan etkisi de olabilir. Tedavide genelde hormon düzenleyici ilaçlar veriliyor. Annelerin kuralı: Doktor ne derse, Google’a susturucu takılır 😄👩👧👦💖
Cevap
3Cevap
Geçmiş olsun, hormonal bir durumdur. Tedavisi kolay ve basit.
Kan tahlili ister mii
Prolaktin hormonuna baktırsın kadın doğuma kesin
İlaç ismi vermek istemıyorumda yüksek çıkarsa verılıyor düşüyor
süt olmaz o
😱🫣😱😱
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?