33+6 hamileyim, suyum mu gelmiş yoksa idrar kaçması mı?

Uyumadan önce çok su içmiştim 750 ml kadar. Gece uyandım akıyor bir şey. Tuvalete gidince idrarımı yapınca kesildi ve 1 saat kadar akıntı olmadı. Sonra yine aynısı oldu ama yine çok tuvalete gidesim varken oldu. Ebemi aradım, muhtemelen idrar akıntısı dedi 100 ml kadar aktı hep. Sonra uyudum uyandım yine aynısı.
Şimdi 20 dakikadır hiç akıntı yok.

Öksürüyorum, merdiven çıkıyorum, ıkınıyorum dans ediyorum ama gelmiyor. 20 dakikadır yok. Akıyor gibime geliyor ama akmıyor.
Kokusu idrara biraz benziyor, rengi de açık sarı.
Sancım yok, ağrım ve kanamam yok. Bebek de çok hareketli..

Benim gibi bunu yaşayan var mı? Nedir bu?
33+6 hamileyim, suyum mu gelmiş yoksa idrar kaçması mı?
Cevapla