Uyumadan önce çok su içmiştim 750 ml kadar. Gece uyandım akıyor bir şey. Tuvalete gidince idrarımı yapınca kesildi ve 1 saat kadar akıntı olmadı. Sonra yine aynısı oldu ama yine çok tuvalete gidesim varken oldu. Ebemi aradım, muhtemelen idrar akıntısı dedi 100 ml kadar aktı hep. Sonra uyudum uyandım yine aynısı.
Şimdi 20 dakikadır hiç akıntı yok.
Öksürüyorum, merdiven çıkıyorum, ıkınıyorum dans ediyorum ama gelmiyor. 20 dakikadır yok. Akıyor gibime geliyor ama akmıyor.
Kokusu idrara biraz benziyor, rengi de açık sarı.
Sancım yok, ağrım ve kanamam yok. Bebek de çok hareketli..
Benim gibi bunu yaşayan var mı? Nedir bu?
Şimdi 20 dakikadır hiç akıntı yok.
Öksürüyorum, merdiven çıkıyorum, ıkınıyorum dans ediyorum ama gelmiyor. 20 dakikadır yok. Akıyor gibime geliyor ama akmıyor.
Kokusu idrara biraz benziyor, rengi de açık sarı.
Sancım yok, ağrım ve kanamam yok. Bebek de çok hareketli..
Benim gibi bunu yaşayan var mı? Nedir bu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer