18 yaşındaki yaşıtlarımın kendinden 10 yaş büyük biriyle evlenmesi sizce normal mi, iğrenç değil mi?

Ben sınava çalışırken 18 yaşındaki bacılarım nikahı basıyor, kendinden 10 yaş büyük insanlarla evleniyorlar. Sizce bu durum iğrenç değil mi ya, bilemedim.

18 yaşındaki yaşıtlarımın kendinden 10 yaş büyük biriyle evlenmesi sizce normal mi, iğrenç değil mi?
Cevapla