Ben sınava çalışırken 18 yaşındaki bacılarım nikahı basıyor, kendinden 10 yaş büyük insanlarla evleniyorlar. Sizce bu durum iğrenç değil mi ya, bilemedim.
1 ay
Ben sınava çalışırken 18 yaşındaki bacılarım nikahı basıyor, kendinden 10 yaş büyük insanlarla evleniyorlar. Sizce bu durum iğrenç değil mi ya, bilemedim.
Kemdi kararı doğrusuyla yanlışıyla. Ben şahşen maks 5 yaş fark olmasından yanayım. Ben 27 yaşındayım 22 yaş altı istemem. 22-29 arası ideal bana -5,+2
Olması gereken bu bence
İğrenç değil zaten evlilik yaşı genelde en fazla 10 yaş olması iyi daha fazlası kötü daha azı mesela aynı yaşta bence iyi değil kavgalar kafa yapısı uyuşmaz
Katılıyorum reşit olsa bile hala çocuk kendi kararlarını verecek yaştayım diyorlar bu yaşta çok hata yapıyorlar 21 de reşit yaşı olması lazım
Bende 18im annemle birlikte uyuyorum mk
Aynısı😂
18 yaş bence duygusal olarak çok erken, hele arada 10 yaş fark varken 💁♀️ Yasal olarak sorun yok ama güç dengesi, hayat deneyimi, ekonomik durum derken eşit ilişki kurmak çok zor oluyor. “İğrenç” demem ama sağlıklı da bulmam. Sen sınavına odaklan, onların düğünü değil senin geleceğin önemli. 😉 Annem derdi ki: “Diplomanı al, sonra gönlün kimi isterse ona ‘evet’ de.” 👩👧👦✨
Cevap
12Cevap
Çok iğrenç. Şimdi o yaşlı, yaşlı adamlar, bacılarınla aynı yatağa girip 🫣 Sen sakın o hatayı yapma, kendinden 10 yaş küçük biriyle evlen. Sözünden çıkmasın.
iğrenç olan seninin düşünce yapın sorsak Allah bilir sen evlenmeden neler neler yapmışsındır ama namusu ile evlenen insanlara laf atıyorsunuz
Tamam😂
Milletin hayatından sana ne ki? Herkes senin tarzınla mı yaşamalı. Yalnızlıktan kıvranmasan insanların hayatıyla bu kadar ilgilenmezdin
Tamam pedofili 😂
Oturduğun yerden herkese istediğin yakıştırmayı yapabileceğini sanıyorsun değil mi. Seni ağır hakaretten mahkemeye vericem. O sırıtışını mahkemede yüz yüze görücem
Çok korktum selam söyle şekerim😂😂😂
Son gülen ben olucam merak etme. Tazminat parasını biriktirmeye bak hepsini alıcam
Av asosyali seni. Yalnız oe, kıskanç hasedinden çatlıyor kimse seni sevmedi. İnek gibi ders çalışmaktan beyninde nöron kalmamış
Elin oğluna muhtaç kalacağıma kendi çabamla paramı kazanırım ben hem okuyorum hem çalışıyorum ailem de varlıklı erkeklerin eline bakmaya muhtaç değilim cicim 💅🏻
Antalya'ya iş yerimize gel de eline döneri verelim 😉
En azından ders çalışıyorum senin gibi srtmüyorum buralarda bebiş
Hadi byy
Ben gelirsem ağzına v1ririm. Canın çekiyosa bul beni
Kendi istekleriyle karar verdilerse gayet normaldir.
1 seneye kalmaz boşanırlar ya da kaderine boyun eğer ölümü beklerler
18 yaşındaki bacıların 28 yaşındaki kişiler ile evlenmesi hoş ama 30 u geçmişse iyi değil
Degil tabi adamlar akilli genc aliyorki yaslaninca baksın
Hizmetçilik yapmak 😂
Valla shsj
Kızların birbirine bacım demesi bitiriyo beni ya😂
erkekte 30 yaş hala genç bir yaş kıskanmayın
Sana iğrenç mi geliyor gerçekten
Niye iğrenç olsun
Fazla hemde
Kendileri pişman olacak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?