7 haftalık hamileyim, kürtaj kararı mı vermeliyim yoksa kariyerimi mi düşünmeliyim?

Herkese merhabalar bazıları için linçleneceğim ama o kadar kafa olarak yorgunum ki anlatamam.. 7 yıllık evliyim ve ilişki boyunca hiç korunmadım ve hayatımın dönüm noktasında hamile kaldığımı öğrendim terfi dönemindeydim ve hamile olduğumu öğrendiğim için askıya alınma durumu var uzun zamandır işsizdim son 1,5 yıldır yeni işe girdim ve işimden memnunum hayallerim vardı daha çok tatil daha çok gezmekti planım ama şimdi elimde olmayan bir sürpriz var 7 haftalık hamileyim ve doğumdan sonra izinle falan işe döneceğim ama bakacak kimse yok ve ne yazık ki merkez ilçede değil uzak bir ilçede olduğum için gündüz bakım evleri bile yok bakıcı desen nasıl bulabilirim onu bile bilmiyorum hazır hissetmiyorum belki 2 yıl sonra biraz daha tatmin olduktan sonra olsaydım okey derdim ama vücudum bile kaldırmıyor kendimi o kadar kötü hissediyorum ki toparlayamıyorum bile yemek yapmak lüks yaşamadığım kaşık ağrısını yaşıyorum yani yaşayan ölüye döndüm lütfen beni yargılamayın ki buna rağmen yargılayacak insanlar var biliyorum ama yine de benden büyük yol gösterecek ablalarım abilerim kardeşlerim var biliyorum şey diyenler de olacak her çocuk rızkıyla doğar ama bunun için bile anne babanın çabalaması lazım ve biz karı koca olarak köpek gibi çalışmamıza rağmen ev kira olmadığı halde zor yetişiyoruz yani bilmiyorum kafam çok karışık..

7 haftalık hamileyim, kürtaj kararı mı vermeliyim yoksa kariyerimi mi düşünmeliyim?
Cevapla