Adet doneminde kasik agrisi, kanama ve kusma bu kadar siddetli olmasi normal mi?

2 gün önce. Kanamam var ve şiddetli kasık ağrım var, duygusalım inanılmaz bir şekilde. Bunlar normal mi? Yemek yiyemedim, kustum..

Adet doneminde kasik agrisi, kanama ve kusma bu kadar siddetli olmasi normal mi?
Cevapla