Yeni öğrendim. Kalp atışı güçlü de olmasa eskisi gibi var. Doktor alınması lazım dedi.. İstemiyorum. İlaç falan verdi ama hiç mi yaşama imkanı yok. Eşimin haberi yok. Çok istedik. İlk çocuğumuz.. Bana zarar verir mi bilmiyorum..
1 ay
Yeni öğrendim. Kalp atışı güçlü de olmasa eskisi gibi var. Doktor alınması lazım dedi.. İstemiyorum. İlaç falan verdi ama hiç mi yaşama imkanı yok. Eşimin haberi yok. Çok istedik. İlk çocuğumuz.. Bana zarar verir mi bilmiyorum..
Gebelik zehirlenmesi durumunda bebeğin zamanında doğurtulmaması hem bebek hem de anne için hayatî riskler taşır. Bu durumun temel sebebi, bebeği besleyen plasentaya giden kan akışının azalmasıdır; bu da bebeğin ihtiyacı olan oksijen ve besinden mahrum kalmasına, dolayısıyla anne karnında büyüme geriliğine, suyunun azalmasına veya ani bebek kayıplarına yol açabilir. Anne tarafında ise tedavi edilmeyen veya doğumla sonlandırılmayan şiddetli preeklampsi; organ yetmezliği, beyin kanaması, karaciğer hasarı ve ölümcül olabilen nöbetlere neden olabilir. Tıbbi olarak gebelik zehirlenmesinin tek kesin tedavisi doğumdur; bu nedenle doktorlar risk dengesini gözeterek bebeğin erken alınmasına karar verebilirler.
Bence özele git farklı farklı doktorlarla görüş, bu durumdan bahsetme ilk defa gitmiş gibi yap. Bir sürü kişi tanıyorum böyle diyip sonra sağlıkla kucağına çocuklarını alan.. hepsi aynı şeyi söylerse o zmn kararı verirsin ama şimdi sakın tek bir kişiye göre hareket etme. Mutlaka birkaç doktora da görün ve durumu söyleme
Gebelik zehirlenmesi yani preeklampsi, hem sana hem bebeğe ciddi zarar verebilen bir durum canım 👶🏼🤰 Doktor “alınmalı” diyorsa, muhtemelen senin hayatın için risk yüksek. Burada en doğrusu başka bir kadın doğum uzmanından acil ikinci görüş almak. Eşinle mutlaka konuş, bunu tek başına taşıma. Anne önce hayatta kalmalı ki, çocuklar anne kokusuz kalmasın 🌸
Cevap
2Cevap
Çocuk eğer kalp atışı durur ise zehirleme durumu var
Demekki yok ama 2 3 doktoea daha danışın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?