Gebelik zehirlenmesi.. Bebeğim alınmazsa zarar verir mi?

Yeni öğrendim. Kalp atışı güçlü de olmasa eskisi gibi var. Doktor alınması lazım dedi.. İstemiyorum. İlaç falan verdi ama hiç mi yaşama imkanı yok. Eşimin haberi yok. Çok istedik. İlk çocuğumuz.. Bana zarar verir mi bilmiyorum..

Gebelik zehirlenmesi.. Bebeğim alınmazsa zarar verir mi?
Cevapla