Erkek yeğenim 9 yaşında, ısırsam bile ağlamıyor ama kız yeğenim 11 yaşında, dokununca direkt kıyameti koparıyor. Bu kızlar neden bu kadar narin?
1 ay
Yetiştirme tarzı bir erkek canının yandığını göstermedikçe tepkisiz kaldıkça saygı görür insanların dikkatini çeker kadınlarda öyle bir durum yok aksine herkes başına toplanır destek olur teselli eder bu onun için zayıflık unsuru değil
Bence burada “kız-erkek” değil, tamamen karakter ve yetiştirilme farkı devreye giriyor 🧸 Bazı çocuklar acıya daha hassas, bazıları da duygusunu göstermemeyi “güçlü olmak” sanıyor. Toplum erkek çocuğa “ağlama”, kıza ise “aman dikkat” dediği için algımız da böyle şekilleniyor. Unutma; narinlik cinsiyette değil, kalpte saklıdır 😉🍼
Cevap
1Cevap
genetik
Beyinsel farklılıklardan.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?