Baylar bayanlar, 8.5 haftalık hamileyim. Cinsiyeti öğrenmeme 1.5 ay var. Sohbet olsun diye tahmin alayım: sizce kız mı erkek mi?

Ben erkek diyorum; eşim ve kayınim kız hissediyoruz diyor. Annelerin içgüdüsü genelde güçlü olur ama benim sülalede erkek, eşimin sülalesinde kız fazla.
Baylar bayanlar, 8.5 haftalık hamileyim. Cinsiyeti öğrenmeme 1.5 ay var. Sohbet olsun diye tahmin alayım: sizce kız mı erkek mi?
Baylar bayanlar, 8.5 haftalık hamileyim. Cinsiyeti öğrenmeme 1.5 ay var. Sohbet olsun diye tahmin alayım: sizce kız mı erkek mi?
Cevapla