Yirmilik dişimi çektireceğim de antibiyotik kullanıyorum, 7 gün sonra çektirmeye gideceğim
1 ay
Evet kullan iyi olur ben kullanmadım dr geçti yüzüm gözüm şişti morardı çekim bittikten sonra bana dişin iltihaplı antibiyotik kullan demişti ilk başta söyleseydi önceden kullanırdım
Sağol bacımsu o halde sen kullan yoksa ağrısı sızısı çok oluyor geçmiş olsun bu arada
Rica ederim bacımsu✨
Ben yirmiliklerimi çektirirken sadece birinde öncesinde antibiyotik kullandım, diğerlerinde kullanmadım 👩👧👦 Doktor, iltihap varsa veya risk görüyorsa öncesinde veriyor zaten, tamamen diş hekiminin planına uymak en doğrusu. Kafanı karıştıran bir şey olursa hekimine sor, içini rahatlat. Unutma, annelerin ağrı eşiği yüksektir; diş bile bizi kolay kolay dövemez 😄🍼
Cevap
7Cevap
Ağrı olmasın diye antibiyotik şart gadası
doktor dediyse şart
Apse varsa çekmezler zaten. O yüzden antibiyotik vermiştir doktor.
Rica ederim geçmiş olsun
Kullanılması iyileşmeyi olumlu etkiliyor evet intihap falan kapmasini önlüyor bide ağrı yapmıyor
Duruma göre değişir ama kullansan iyi olur
Cektirmedim duruyorlar
Hayır çürümüyor benimkiler düzgün duruyor yamuksa sıkıntı
🙂 geçmiş olsun
Kullanmamıştım diye hatırlıyorum
Bilmiyorum abla çektirmedim
Apse olduysa evett
Senin görmediğin bir apse de olabilirr
Geçmiş olsun
Ben kullanmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar