Şiddete meyil aslında bir zayıflık göstergesi değil mi?

Psikolojiye göre şiddet göstermek, öfkesini kontrol edemeyen, sorunlarını medeni şekilde çözmekten aciz kalan insanların başvurduğu ilkel bir yöntemdir. Bir çeşit zayıflık yani. Birçok insan şiddeti otorite sağlamak niyetiyle yapmayı düşünse de aslında sonuçları tam tersi etki yapıyor. Özellikle kadınlara karşı otorite sağlamak için şiddet eğilimi gösterildiğinde bu irade ve öfke kontrolü zaafiyetini ve acizliğini açıkça gösterdiği için bırakın otorite kazanmayı, bu zayıflıktan dolayı o kişiye saygımız daha da azalıyor. Otorite saygıyla kazanılır. Bu durum saygıyı daha da düşürüyor.

Güncellemeler
1 ay
@koreanturkey normal söylenmiş bir şeyi algılama zaafiyetinden dolayı tepki gösterip kendi kendini rezil edip sonra da engellemen ne kadar komik. Söyleneni anlama kabiliyetin zayıfsa senin için üzülmekten başka yapılacak hiçbir şey yok maalesef.
Şiddete meyil aslında bir zayıflık göstergesi değil mi?
Cevapla