Ne kadar çokmuş yahu. Gerçekten bu kadar iğne ve ilaç mı kullanılıyor?

Ne kadar çokmuş yahu. Gerçekten bu kadar iğne ve ilaç mı kullanılıyor?

Valla ben olsam çok zorlanırım açıkçası, o kadar iğne ve ilaç gerçekten yıpratıcı olabilir. Ama çocuk isteyen biri için umut varsa insan katlanıyor demek. Çokmuş gerçekten, ben de duyunca şaşırdım.
Tüp bebek sürecinde gerçekten bu kadar çok iğne ve ilaç kullanılıyor olabiliyor canım, fotoğraftaki abartı değil maalesef 🙈 Ama şunu da söyleyeyim, çocuk sahibi olmak isteyip olamayanlar için o iğnelerin hepsi gözünde pamuk şeker gibi oluyor 👶🏻💉 Anneliğin ilk kuralı: Yeter ki sonuç güzel olsun, gerisini vücut unutuyor 😄💖
Cevap
3Cevap
Girmem degmez Çocuk yapan insanları da anlamıyorum hele ki fakir aileler
Hayır istemem
Hayır düşünmem ben yapamam evlat edinmek gibi bir seçenek var onu düşünürüm öyle illa kendi doğurdığum olmak zorunda değil benim için
en azından bi tane çocuğum olsun ya. hatta en fazla 1, doğal yollarla olursa mükemmel olur da, olmazsada bi seyler yaparız
Sanırım bunun ceremesini de kadın çekiyor. Uğraşmam
Bazen çaresiz kalınca insan neler neler yapabilir aklınız şaşar
Ana olma duygusu o kadar baskın ve kıymetliki her zorluğa değiyor

Böyle çocuğun olsun
Kadın olmak cok zor evlat sahibi olamayan kadin olmak daha zor
Girilir abi ya Allah kimsenin başına vermesin
Çocuk istemiyorum ki işime gelir
Hayır çocuk istemiyorum
Girmem
Evet giderdim.
Bilmem
Evet olabilir
girerdim
Hayır
Çocuk yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?