Türkiye’de çocuk bakmak artık imkansız gibi bir şey besin mama sadece bu çocuğun ihtiyaçları bez ve mama ile bitmiyor bunun bebek arabası var ne bileyim sandalyesi var salıncak olayı var biberonu var emzik olayı var yani o kadar çok para gidiyor ki bir çocuğu dört yaşına getirmek için en az 2 milyon TL’den fazla gidiyordur
O kadar değil ama cidden millet aralığa kadar kazancım 20 bin üstüydu nereye harciyorsun nereye harciyorsun kardeşim düğünümde 3 çeyrek bir yarım bir tam geldi araba aldım , evin eşyalarını düzdüm akülü araba hastane masrafı ama milletin gözü gezisimde online çalışıyor olmamda içtiğim birada hep
Aralıkta battim o zamanki hayatımı şu an yasasam diye baktım bugün dosyadan aylık 45-50 bine yakın kazanıyor olmam lazım yahu bu inanılmaz bir fiyat artışı böyle bir artis ancak kalem kalem hesaplayinca insan anlıyor
Bezler pahalandi evet. Bir de su letgodan birsey almayin. Cok fais fiyatlar var. Market ile arasin da en az 50 lira oynuyor. Ustelik birde indirimli yaziyorlar. Bir cok urun asiri derece de pahali.