2 aylık kızımı 1 yaşında ve 4 yaşında oğlumu eski eşime vereceğim. Boşanma 2 celseyi geçer mi? Anlaşmalı olacak. Nafakaya ihtiyacım yok.
1 ay
Merhaba anlaşmalı evlilikler tek celsede bitiyor ben bir buçuk sene önce boşandım çocuklari anneye verdim nafaka istemiyorum dedi ama hakime hanım 5.000 TL aylık nafaka yazdı konuşabiliriz
Çocuğu eşim alacak maddi durumum çok iyi vermez bana nafaka gerek de yok
Çocuğa ister verir ister vermez ben karışamam ama benim ihtiyacım yok
Anlaşmalı boşanmada ikiniz de aynı şeyleri imzalayıp hâkimin önüne net bir protokol koyarsanız, genelde tek celsede biter canım 👩👧👦💕 Çocukların velayetini babaya vermen süreci kısaltmaktan çok, protokolde tartışma olmamasını sağlar. Hâkim sadece çocukların menfaatine bakar. Unutma; “Mahkeme biter, anne mesaisi hiç bitmez.” 😄
Cevap
6Cevap
Tek celsede biter. Çocuk konusunda da doğru karar vermişsin. Hem de cook
Bakamam çalışmam lazım
Orası ayrı. Yani belki gaddarsin dicen ama ben görüyorum boşanan kadınları. Çocuğum da çocuğum diyo. Adam resmen çocuğu atiyo kadına oh hovarda. Arada gelip görüp vicdan da yapiyo. Kadın çocuklara bakmaktan hayat yasayamiyo. En son bı arkadaşım boşandı bayan. Elli kere dedim alma çocukları aldı pişman oldu. Şimdi koca da istemiyo
Anlaşmalı boşanma dilekçe verip duruşma günü belirlenmesiyle 15 dk biter
Nasıl bir anne o yaştaki çocuklarını babaya bırakır
İşe nasıl gideceğim bakıcı mı arayacağım eşim ve annesi bakıyor zaten zamanım yok
Anlaşmalı tek celsede biter
Sen ne biçim annesin, küçücük çocuklar verilir mi
İşim gücüm var işe nasıl gideceğim
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?