Herkes annesinden babasından uzun neredeyse neden ben anne babamdan kısayım hiç normal gelmiyor
1 ay
Genetik işte, kimse seni yanlış yapmadı. Anne baban boyun uzun diye sen de öyle olmak zorunda değilsin. Dedeler, nineler, hatta teyzeler devreye giriyor. Ölçüp biçme başkasıyla. Kısa kalmak normal, nadir değil. Sorun boyda değil, kafada. Kendini küçük görmüyorsan zaten kısa değilsindir.
Gün içersinde kemiklere fayda sağlayacak hareketler, egzersizler yapmaz isen gelişemezsin. Eğer boyunu uzatmak istiyor isen sağlık ocağından kan ver, kan tahillerine baktır. Görseldeki D vitamini yazdır, sabahları aç karnına 2 yemek karşığı harnup pekmezi tüket, bir kaç saat sonra da bardağa süt dök göz hizası kadar da pekmez dök bunu 14-21 arası uygula
18 yaşındayim ise yararmi
Genetik lotoyu herkes aynı kazanmıyor ne yazık ki 🧬👩👦👦 Anne-baba uzun diye çocuk kesin daha uzun olacak diye bir kural yok. Ailedeki dede, babaanne, teyze, hala gibi diğer akrabaların boy genleri de işin içinde. Bir de beslenme, uyku, ergenliğe giriş yaşı, spor yapma durumu çok etkiliyor.
Boyun seni tanımlamıyor, karakterin boy atmadıkça mesele yok 😉 “Kısa boylu olup, havalı duruşu olan insan, uzun boylu olup içi boş olandan her zaman öndedir” derler, ben de katılıyorum 😄👩👧👦
Cevap
4Cevap
olabilir kadının boyu fazla yzamaz zaten
erkek kardeş var mı
Yeteri kadar beslenmediğin için
Kiloma göre boyum baya iyi zayıf değilim
Kiloyla ilgili bişe demedim, kiloyla hiçbir alakası yok bu durumun
Protein kalsiyum ya da kaloridenmi bahsediyorsun
Vitamin, protein, boy uzamasına katkıda bulunan besinler
Genede bazı insanlari görüyoruz okdr zayıf ki uzun oluyorlar
Kolayla bir ilgisi olmadığını kaç defa daha söylemem gerekiyor?
Tamamda benim kardeşim nerdeyse hiç bişey yemiyor çokta seçici ve zayıf boyu 165
Kaç yaşında kardeşin? 165 uzun bir boy değil ortalama normal bir boy
15 kiz
Bı kıza göre bence uzun
Of benim uzamak için şimdi protein vitaminmi almam gerek
Ya herkes cokmu iyi besleniyor ya herkes protein kalsiyum mu alıyor hep inanlar nasil okdr uzun ailesi benden kısa olanlar bile uzun psikolojim bozuldu
Hayır uzun değil, 15 yaşlarında normal bir boy 165. Kadınlarda 170 üstü uzundur
Tamam genede Afrika'daki insanlarda yeteri kadar beslenemiyor hepsi uzun genetik bence her şey
Nasıl uzayabilirim peki ne yapmam gerek
İkisinden biri kısa demekki
Annem 165 babam 170 ben 153üm 18 yasindayim
Ortalaması oluyor genelde
Topuklu giy hallolur
Kaç boy
Ben annemden daha uzun ama babamdan daha kısayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?