Zor zamanlarimi hep tek başıma atlattigim için aileme bağlı hissedemiyorum?

Ailemden ve akrabalarımdan kimseyle konuşmuyorum kimseye bağlı hissedemiyorum, kötü şeyler yaşadım ve çok yalnız bırakıldım. Üstelik bir tekme de onlardan yedim, bazen böyle hissettiğim için üzülüyorum ama asla onlara ait hissetmiyorum. Annem arayıp ağlıyor falan ama bende bir duygu oluşmuyor
Zor zamanlarimi hep tek başıma atlattigim için aileme bağlı hissedemiyorum?
Cevapla