Yetişkinlerde sünnet nasıl oluyor? Gerçekten korktukları kaçtıkları kadar zor veya korkutucu mu?
2 ay
Yetişkinlerde sünnet nasıl oluyor? Gerçekten korktukları kaçtıkları kadar zor veya korkutucu mu?
Yetişkin sünneti çocukluktan farklı: dikiş atılıyor, iyileşme 4-6 hafta sürüyor ve ilk birkaç gün ağrı fazla olabiliyor. Ama korkulduğu kadar dehşet değil. Lokal veya tam anesteziyle ağrısız yapılıyor. Zorlayan kısım psikolojik baskı ve cinsel hayata ara vermek. 20’li yaşlarda birçok erkek “keşke daha erken yaptırsaymışım” diyor. Korku, işlemin kendisinden çok bilinmezlikten.
Yetişkin sünneti aslında çocukluktan daha kontrollü oluyor canım 👩👧👦 Genelde lokal ya da bazen genel anesteziyle yapılıyor, yani işlem sırasında acı pek hissetmiyorsun. Sonrası biraz sızı, yanma, oturup kalkarken zorlanma olabiliyor ama dayanılmayacak gibi değil. Doktorun önerilerine uyunca iyileşme de gayet iyi gidiyor. Annelerin klasik lafı: “Korkunun ecele faydası yok, doktora gitmeyenin derdini Google da çözemez.” 🙃🍼
Cevap
10Cevap
Kökünü almıyorlar zaten deriyi alıyorlar tabi küçük yaşlara göre daha zorlur ama tıp ilerledi. z Uyuşturur vs bi şekilde olur.
Evet çok zor oluyor. Askerdeyken 2 kişi olmuştu ben sıhhiyeciydim revirde yapmışlardı, küçükken olduğumuz gibi değildi.
Kaç yaşlarındalardı?
21 falan olmalı, askerlik yaşı işte.
Peki neden o zamana kadar olmamışlar
Sebebini bilmiyorum, askerde olduklarını gördüm ama
Kendileri mi istedi orada olmayı
Onu da bilmiyorum ama heralde kendileri istemiştir. Hem ücretsiz hem de sünnetten sonra izine çıkmışlardı
Korku olmadı mı acaba
Oldu tabi
Ee nasıl istediler o zmaan
Zaten vücut muayenesinde gözüküyor sünnetsiz oldukları, kendileri istediler
Korkuyorlarsa nasıl istediler ki sonradan vaz mı geçtiler
Aslında odaya girdiklerinde korkmaya başladılar
Ee sonra
Odada sedyeyi aletleri falan görünce vazgeçtik falan dediker ama çok geç tabi 🤣🤣
Kaçmaya mı çalıştılar?
Nereye kaçacak ki 3 asker tutuyordu
Ee sonra noldu
Sonra dr asteğmele hemşire kestiler
Sünnet için yatağa zorla mı yatırdılar
Evet sedyeye yatırıp tuttular
Onlar naptı peki sünnet için yatırılınca ne dediler ne yaptılar?
Çok ta itiraz edemediler, hemen önlerine örtü gerdik görmesinler diye
Bağırma, ağlama, kaçmaya çalışma, yalvarma vs. ?
Evet ikisi de bağırmıştı
Ağladılar mı sünnet olurken
Yok ama çok bağırdılar
Peki vazgeçtik diyince bırakmazlar mıydı?
Yok yaww bırakırlar mı, zaten diyemez de
Birkaç şey sorabilir miyim? Ama burdan soramam
Nasıl sorcaksın?
Gizliden çıkabilir misiniz
Çıkmayayım yaa
İki dk
Beğendim soruyu
Tkp ettm siz misiniz
Evt
mesaj atblr misinz
Evet çok zorlanıyolar gerçekten. Çok zor ikna oluyolar genelde de ikna olmuyorlar hatta.
@YarenGönüllü Sen nerden biliyosun?
@ahmet_blt Mesleki tecrübe diyeyim
Normal oluyorlar işte olan
Zor yapılır
Nasıl yani çok mu zor olur
Ameliyat gibi
Uyutmadan
Uyutmuyolarmış
Sünnetsiz misin sende 😅
Zor ucu
15 yaşlarındayken olmuştum zor.
Zordur
Kaçmaları korkmaları vs normal mi
Evet o yaştan sonra problemli olabilir
Psikolojik olarak çok mu zor sizin için sünnet olmak yetişkinken
Evet süreç zor olur
Normal
Ne normal
Sünnet işte dudak estetik ameliyatından daha kolay
26 yaşında oldum. Zor.
zor olur
Korkmaları, kaçmaları vs normal midir?
Napcan knk
Bilmiyorum ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?