Kocam her sabah wc saatlerde telefonla oynar, bu sabah telefonda oynuyorsun, biz burada sıkıldık dedim. Öfke nöbeti geçirdi, eşyaları kırdı, tekmeledi. Bebeğim korktu, ağladı. Annesi de bizdeydi. Onun yanında bana bu avrat mı, tuhaf hastası, köpek, adam değil bu gibi bir sürü hakaret etti. Çocuk baba diyor daha yumuşamıyor, bu her şeyi hak ediyor diyor bana. Sizce ciddiye mi almalıyım, barışmak istemiyorum. Annesinin yanımda saydıkları çok rencide ediciydi. Boşanmak istiyorum çünkü hep böyle zulüm eder, yaşamak çok zor böyle biriyle. Ama sakinken çok iyi, ne istesem yapar. Sırf boşanırsam babasız bırakırım çocuğumu, vicdan azabı çekerim o eksik olunca yaşıtlarından. Ama maddi gücüm de tok zaten. Sanırım yine küs oturacağım.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer