Napmalıyım susimmi yutümmi bu saygıszlıgnu?

Kocam her sabah wc saatlerde telefonla oynar, bu sabah telefonda oynuyorsun, biz burada sıkıldık dedim. Öfke nöbeti geçirdi, eşyaları kırdı, tekmeledi. Bebeğim korktu, ağladı. Annesi de bizdeydi. Onun yanında bana bu avrat mı, tuhaf hastası, köpek, adam değil bu gibi bir sürü hakaret etti. Çocuk baba diyor daha yumuşamıyor, bu her şeyi hak ediyor diyor bana. Sizce ciddiye mi almalıyım, barışmak istemiyorum. Annesinin yanımda saydıkları çok rencide ediciydi. Boşanmak istiyorum çünkü hep böyle zulüm eder, yaşamak çok zor böyle biriyle. Ama sakinken çok iyi, ne istesem yapar. Sırf boşanırsam babasız bırakırım çocuğumu, vicdan azabı çekerim o eksik olunca yaşıtlarından. Ama maddi gücüm de tok zaten. Sanırım yine küs oturacağım.

Napmalıyım susimmi yutümmi bu saygıszlıgnu?
Cevapla