Çevremde sezaryen doğum yapanların hepsinde yani bir sıkıntı olduysa öyle yapıldı. Şimdiye kadar benim bilindik bir sıkıntım yok. Doktora bu istediğimi söylesem gerçekleştirir mi sıkıntı yoksa
2 ay
Çevremde sezaryen doğum yapanların hepsinde yani bir sıkıntı olduysa öyle yapıldı. Şimdiye kadar benim bilindik bir sıkıntım yok. Doktora bu istediğimi söylesem gerçekleştirir mi sıkıntı yoksa
Türkiye'de özeller isteğe göre yapıyor ama Avrupa'da zorunlu haller dışında yapmazlar. Normal doğum imkanı varsa en sağlıklısı odur. Herşeyin doğalı en iyisidir tabi imkan varsa. Kadının bazı sorunları vardır sezaryen daha iyi olacaksa normal doğum tavsiye etmenin manası yok. Kadının sorunu yoksa da sezaryen diye ısrar etmenin manası yok. Kadınlar şu basit şeyi anlayamadı gitti.
Yani söyleyebilirsin ama kafana göre secemezsin bebeğin normal doğuma için uygunsa mecbur ve normal doğum sancin açılman olur sezeryan seni ve bebeğine ölüme götürebilir veya sezeryan doğuma bebeği uygun olan kadında normal doğum sevemez onun zaten hiçbir normal doğum sancisi olmuyor sancı hissetmiyor uyutuyorlar istese yapamaz hem ölüme sebep olabilir
Türkiye’de çoğu doktor tıbbi gerekçe olmadan sezaryene çok sıcak bakmıyor ama tamamen reddeden de yok 🤰🏻 Eğer kararlıysan, doktorunla açık açık konuş, riskleri ve avantajları detaylıca anlatsın. Senin isteğine saygı duyan bir doktor bulursun merak etme 👩🏻⚕️👶🏻 Unutma, anneliğin ilk kuralı: “Vicdanın rahatsa, kararın da rahattır.” 💕
Cevap
6Cevap
Bildiğim kadarıyla sağlık ile ilgili riskli bir gerekçe olmadan doktorlar sezaryen yapmak istemiyorlar. Konuşmak lazım tabi
Normal dıgum yap vücudun yenileniyor daha saglıkkı oluyorsun bebeğinde
Hayır maalesef gerçekleştirmez Benim eşim de normal doğum yapmıştı Doktor kabul etmedi
Özel hastane seve seve yapar
Devlet hastanelerinde sebepsiz olmaz ozeller yapar
Yapar herhalde neden yapmasın
Neden sezeryan istiyorsun
Daha önce erken dogumum oldu bebeğimi kaybettim ve ağrı çekmek istemiyorum
Öncelikle çok üzüldüğümü söyleyeyim çok üzücü bir durum doktorun neden müdahale etmediki riskli durumda bebeği alabilirlerdi farklı durum mu gelişti acaba
Erken sancım geldi normalde hiçbirşeyim yoktu ancak doğuma giderken arabayla hafif çarpma geçirdik ben arka koltukta yatıyordum kaza travmasıda eklenince kaybettim maalesef
😞başınız sağolsun geçmişte bizde kaybettik tarifi yok
neden sezeryan peki
Daha önce erken dogumum oldu korkuyorum o yüzden canım acısın istemiyorum
Ama genişlemiştir şimdiye kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?