Herkes çocuk büyütüyor, kocasını emziriyor, tatile gidiyor, kavga ediyor, neşeleniyor, gün sonunda sarılıp uyuyor
Ben ise git eve gel reels kaydır yemek ye uyu. Her gün aynı. Yaş 31...
Herkes çocuk büyütüyor, kocasını emziriyor, tatile gidiyor, kavga ediyor, neşeleniyor, gün sonunda sarılıp uyuyor
Ben ise git eve gel reels kaydır yemek ye uyu. Her gün aynı. Yaş 31...
valla koca arayabilirsin :D hem burada da ciddi insanlar vardır illaki. bence şansını dene. ben şahsen ciddi biriyimdir ama senin yaşın galiba 30 üzeri o yüzden beni dikkate almayabilirsin :)
Buna “fan fin fon” değil, dümdüz hayat yorgunluğu deniyor canım 😂👩👧👦 31 daha çok erken, ömür boyu böyle kalacakmış gibi hissediyorsun ama kalmayacak. Küçük küçük değişiklikler yap kendin için: bir hobi, minik bir kurs, yeni arkadaşlar, kısa bir seyahat… Partner olayını da “olmazsa olmaz” değil “olursa güzel olur” diye konumla. Unutma, hayat Instagram story’si değil, biraz bulanık biraz da filtresiz güzel 😉
Cevap
56Cevap
Evlenen de en fazla cocuk olana kadar insansi hayat yasiyo bacim merak etme iyi bi bk değil yani
Evleneceğin insana göre değişir 🙂
@Cleanman58 evlenince gorursun dicem de kadinla. erkek icin evlilik ayni sorumlulukta değil dilerim senin gibi polyanna olabilirim tekrardan
İki taraf adaletli olmazsa eşit olmaması normaldir. Doğru olan eşit hayat arkadaşlığıdır
@Cleanman58 dediklerine sonuna kadar katılıyorum ama is icraate gelince fazla degisken insanlar var bunu söylüyorum sadece
Burada tanışmak isteyen çokmus baksana bul nurdan birini iste
Tâbi kriterlerde oldukça mükemmel hatta
Mutsuz bir evlilik yapmaktansa evlenmemek daha mantıklı emin ol
fan fin fon yapacak birini bulacaksın. sokağa çıksan zibilyon tane bulursun.
Artık bunları yaşama zamanın gelmiş demektir böyle dusunuyosan
Yokmu kanka arkadaş akraba? Dışarı çık onlarla daha çok insanla tanış daha çok ihtimal olsun
Bende artık birseyler olsun istiyorum istersen tanışalım konuşalım
Evlilik de sorumluluk çok sinir stres çok bekarlığın tadını çıkar
bu postu atan kişi aşırı eğlenceli biri hasuıjpdkol
Senin pınarlar kurumuştur şimdi birisinin bu olaya dil atması lazım siteden çıkar yağız erkekler
Gel beraber tatile gider hoşuna giderse yaparız gitmezse tatilden sonra sen yoluna ben yoluma
Hiç flörtün vb yok mu
tsnışmak isteyen vb
Git klüp e ver kurtul
Ulan şu kafayı hiç anlayamadım ha
Beni niye engelledın okz la
Evlilik pişmanlıktır ya bende evliydim boşandım 3 yıl önce
evlilik yaşı yükseldi zaten 31 yaş henüz erken boşuna üzülme
Fanfinfon yapmak daha zevkli offf
Hiçmi talip çıkmadı
Gel biraz senle konuşalım dertleşelim olur mu?
haydaaaa olmaz ki böyle
Ayniyiz jsjsjsjs
Fanfin fon icin evlenmeye gerek yokki fizigin guzelmi
Kadın istese boş kalmaz
masallah belkı ılerde sende emzirirsin kocanı :)
Yaşın cevabı veriyo 😄
Eywah
Acilmadan iade kargo misali
Kocasını emziriyor iyiymiş, sesli güldüm
Çok geç kalmışsın cokkk
Of sorma ya şu an evli olmak isterdim
30 geçtiysen artık ihtiyaçç
Ohhh ne güzel hayatın var
Varya sen fena dolusun ve geç kalmışsın
Kurumussun sen. Acilen toparlan.
Birini bulabilirsin
Yaşında genç
Eee tamam ben varım aynı durumdayız
Kocasını emziriyo ne ya
Ver gitsin birine hayrina
Yat uyu napcan
Saririp uyumak çok güzel biliyor musun
Tek gereken kavga 👍
Değerini bil bu günlerin arayacaksın
Yazık sana
reddetiklerine yaz 😂
Kriterleri tekrar bir gözden geçir
Hahahaa cidden mi Sexting yapalım
El arabası
E bul birini seviş
Kiyamam ya 😉
He ya ne bok yiyecez boyle
Yarın oruç tut
Neden yok ki?
gecede bi kendini oksuyon tamam iste
Siteyi boşaltın 😂
Konuşalım o zaman
Olur be
Kocasını emziriyor mzhxkzhzk
@KağıttanHelva evet fazlasıyla
@KağıttanHelva tabii tabii
geleceksin bana
Sexting
gorusmek ıstermısın
İyi mis derdin güzel
Kıyamam sana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?