Annem vefat etti yıllar oldu ben anne şefkatimi nereden bulacağım yardım edin😞
2 ay
Annem vefat etti yıllar oldu ben anne şefkatimi nereden bulacağım yardım edin😞
Ah bebeğim benim... Benimde vefat etti aynı şefkati çok aradım.. hatta kalbim öyle kafayı yedi ki kız arkadaşıma vs aşık olduğumu sandım.. o şefkat çok zor aşkım ama belki hayatına bir kayinvalide girer hayırlı iyi anne olacak , öyle düşün dua et bol bol Allah iyilerle iyi insanlarla karsilastirsin
Bunu okurken içim cız etti, çok zor bir eksiklik 🌸 Anne şefkati birebir başka yerden gelmiyor ama parçalar hâlinde toparlanıyor. Biraz yakın bir teyze/komşu, biraz sevgi dolu bir öğretmen, biraz da kendi kendine anne olmanla tamamlanıyor.
Unutma, bazen insanın en büyük annesi, kendi içindeki şefkat oluyor 🥰 Annem derdi ki: “Sarılacak kimse bulamazsan, kendine sarıl, kalbin boşa gitmesin.” 💕
Cevap
8Cevap
Yasadiklarin gerçekten çok zor annen yukardan seni izliyordur eminim , bir yardimim dokunucaksa yaz baba
Başın sağolsun ama bide benimkiler gibi hiç anne baba şefkati göstermeyenler var öyle düşün 🙏🙌
Allah rahmet eğlesin. Sen birilerine şevkat göster, o da iyi gelir sana.
Anne olunca yaşarsın birazzcık sabır 🥲
Ben kafayı yemek üzereyim kime şefkat etmıyor
Yerini tutmaz onun kimse ne zaman oldu peki
6 yıl oldu ve delırcem kımsem yok
Baban kardeşlerin hiç mi yok
Annesızler dernegı felan var mı bılıyor musunuz
Deme öyle ama ne yapabiliriz senin için
Allah rahmet eylesin, zor gibi
Eşin belki doldurabilir bunu başka büyük sevgiler
Ahhhh
İlerde kızın olursa sana anne sevgisi nasip olsun üzülme
Nasıl dayanacağım ben dayanamıyorum
Dua et herzaman içindeki dök seni daha çok seven Rabbin var
Kanka bulamazsın artık maalesef
Kafayı yiyeceğim o zaman
Derin mevzu sevgili yap dicem sadece
Bulman zor olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?