Yüzde 40 bipolar duygulanım bozukluğu olan, annesi vasi davası açmış biriyle evlenilir mi?

Tesadüfen gördüm sigortasız işte çalışıyor, annesi vasi atanmak için dava açmış ne alaka, yani evlendiğimizde bizimle yaşasın istiyor, istemiyorum, spontane rahat kocamla baş başa kalmak isterim, diken üzerinde nasıl olacak, herkesin yaşamı, düzeni, uyumu farklıdır. İkna ettim ama bir yıl sonra kalır diyor, annesi sırf tek diye, canı sıkıldı diye bizimle yaşamak istiyor ne alaka yani, ağır hasta olsa hadi anlarım. Kaynanamla gelin yaşayıp mutlu olanı görmedim ben. Çocuk olunca işe giderken bakar, annen olur diyor da başta her şey iyi, sonra anlaşmazlıklar doğuyor, bilmiyor muyuz. Siz olsanız ne yapardınız, annesi vasi atanması demek sanırım oğlunun adına karar vermek demek değil mi, evliliğimizde sıkıntı olmaz mı bu. Durum, vazgeçirteceğim, geri çektireceğim anneme diyordu da, annesi doktor ile konuşmam, ikna olmam lazım, senin iyi olduğuna diyor. Ben bir şey merak ediyorum, evlenirsek sigortası işe girsem ben sigorta devam mı ederim yoksa eşimden sigortasız mı olur, çünkü gittiği her hastanede ödeme, muayene, ilaç fena giriyor.

Güncellemeler
2 ay
Ben herşeyi daha yeni öğreniyorum. Mesela araba almak çalışıyor annesi alcaakmis vergi muaf oluyormuş galiba engeli olunca anlamiyorum ya aannesi vasi atanma çalışıyor bizle yaşamak istiyor felan nasıl olcak ya benimki taam haklısın basta tek kalırız sonra yanımızda alırız diyo
Güncellemeler
2 ay
Ayrılırsam intihar etmesi den korkuyorum en son ayrılık sürecinde yere yapıştı ağlıyor intihar ederim felan krize girdi sebeplisi olmak istemiyorum napcam ben ya bende seviyorum okey ama annesi ile aynı evde yaşayacak kadar da cildirmadim annesi vasi atanamak için dava acabiliyorki demek hala yüzde kırk bana iyi geldin terapi gibisin diyoda ne bilim ya

Yüzde 40 bipolar duygulanım bozukluğu olan, annesi vasi davası açmış biriyle evlenilir mi?
Cevapla