Evlilikte ayrı yatakta uyumak ilişkiyi bozar mı, normal mi sayılır?

Evlilikte 6. ayımız. Eşim birkaç ay önce koltukta uyuyakalmaya başladı. Neredeyse hiçbir gece aynı anda yatağa girmiyoruz. Ben önce yatıyorum. O ya sonra geliyor ya da sabaha kadar koltukta uyuyor. Sizce bu sorun mu?

Güncellemeler
2 ay
Benimle aynı yatakta yatmayı tercih etmiyorsa, bu onun için önemli degilse yatacaksın demek gururuma dokunuyor ve onun tercihlerine müdahale etmek istemiyorum
Evlilikte ayrı yatakta uyumak ilişkiyi bozar mı, normal mi sayılır?
Cevapla