Eşim ölen kızımızı hiç umursamıyor.. Ben ise unutamıyorum ne yapabilirim?

Yenisini bile yaparız gibi cümle kurdu.. 6,5 aylıktı erken doğumda kaybettim.. 6 ay oldu ancak asıl soru sorma sebebim evliliğimi, ilişkimi kaybediyorum.. İstemsizce ondan uzak duruyorum.. Ancak ilk aylardan sonra eşimin umrunda olmadı. Zaten erken doğum yapma sebebiyle ailesinin de parmağı var da neyse orayı da geçiyorum.. Ancak bana evet yenisini yaparız, sorunumuz buysa falan gibi cümle kurdu.. Çok sinirim bozuldu.. Bu kadar takmamış olmasına dayanamıyorum.. Soruyu sorma sebebim aslında tavsiye istemem çünkü psikolojik açıdan zor durumdayım..

Eşim ölen kızımızı hiç umursamıyor.. Ben ise unutamıyorum ne yapabilirim?
Cevapla