yeni evlendim, 7 yıllık sevgilimle hemen çocuk istemiyorum 1 yılı daha var ama korkuyorum hamilelik doğum lohusalıktan korkuyorum zaten ilişkiye girmeden hamile kalmadan önce bütün her şeyi ölçeriz herhangi bir sağlık problemi engel var mı diye doktora danışırız gerekirse bu konuyla ilgili terapistlere danışırız onun dışında hamileliğin sağlıklı ve güzel geçerse elimden geldiği kadar bol bol yürürüm hamilelik platesi yaparım doğumu kolaylaştıracak şeyleri yaparım instagramda bir kadın hamileliği boyunca pilates yürüyüş yapmış düzenli beslenmiş kendine bakmış ve çok kolay doğurmuştu ben de öyle olmayı düşünüyorum doğum olarak da umarım sezaryen gerekmez sonraki süreci çok zor vajinal epidural doğum istiyorum felç kalma ihtimalinden de korkuyorum doktoru zaten bayağı bir araştırır bulurum özelde doğururum doğurdum diyelim ondan sonraki süreçten korkuyorum uykusuzluk meme ucu acısı emzirme veya çocukta sağlık problemi olursa diye ama şu sıralar en çok hamilelik ve doğum için korkuyorum sık sık hareket etsem spor pilates yapsam işe yarar mı gerçekten? bir de ya süreç zor geçerse hareket edecek halim olmazsa? doğumun kolay geçmesi için ne yapmalıyım?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer