Resmen hiç tereddüt etmeden büyük bir soğukkanlılıkla kaç kişiyi öldürüyor, bu kadar cani olan bir çocuğu ailesi fark edemiyor mu
2 ay
Resmen hiç tereddüt etmeden büyük bir soğukkanlılıkla kaç kişiyi öldürüyor, bu kadar cani olan bir çocuğu ailesi fark edemiyor mu
Deprem sonrası psikolojik sorunların tespiti ve gerekli desteğin sağlanması için bir ekip oluşturulması gerektiğini düşünüyorum ve ayrıca
internet geçmişleri, irtibatta oldukları kişiler araştırılırsa bu saldırıları kendi başlarına yapmadıkları anlaşılacaktır, ama zor aynı sur cinayetindeki gibi kyok verirler, son 5 senedir ülkede çok karanlık işler dönüyor.
O canilik bi günde yüklenmedi ona, kaç gündür kafasında tasarlamıştır zaten ve yaptığı eylemi bir bilgisayar oyununa benzetmiştir. Ülkenin ruh sağlığı ortada artık zevk için insanlar öldürülüyor bi sebeb olmasına gerek bile yok
Bu kadar küçük bir çocuğun bu kadar vahşi bir şeye kalkışması gerçekten insanın içini kaldırıyor 🧠👩👧👦 Şiddet normalleştirilmiş bir ev ortamı, ilgisizlik, duygusal ihmal, internet ve oyunlardaki aşırı şiddet, psikiyatrik rahatsızlıklar bir araya gelince sonuç çok ağır olabiliyor. Aile her zaman fark edemiyor; çünkü bazen “utangaç, içine kapanık” deyip geçiyoruz. O yüzden çocukların duygularını takip etmek, davranış değişimlerini ciddiye almak çok önemli. Annelerin radarına güveneceksin; bizde polis tarayıcısından daha gelişmiş sistem var derim hep. 😄👩👦👧🍼
Cevap
13Cevap
Ve çocuğun tipi görsen katil demezsin Zeki cocuklar olur ya öyle tiplere benziyor asla katil tipi yok ben bile daha katil duruyorum tevbe Tevbe
Eeee herkes kendi çocuğuna toz kondurmaz, kızmaz, benim çocuğum istediğini yapar derse olacağı bu.
ve en sonunda da kendini oldurmesi cok korkunc daha 14 yasında nasıl bir psikoloji
Akıl sağlığı gitmiştir çocuğun bunu yapan kişinin sağlığı olmadığını düşünüyorum
Fark ediyorlar ama aileler sorunlu çocuklarına toz kondurmuyor
Sağlıklı bir fikir veya eylem değil altından bir şeyler çıkacak kesin ama ölen öldüğüyle kalacak
normal. hayat acımasız. öyle yetişmişyir
Aile terbiyesinde bitiyor her şey ve piskoloji de
Her şey ailede bitiyor maalesef
Sence nasıl cezalar olmalıdır
Çok oyuna kapılmış
Böyle dolu cocuk var
Ailelerde iş bitiyor
Maneviyatszlk
ülkenin yobazligidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?