26 yaşındaki birinin, 3 yaşındaki kardeşiyle sürekli böyle şakalar yaparak konuşması normal mi ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?

26 yaşındayım ve 3 yaşında bir kız kardeşim var. Aramızda 23 yaş var ve benden çok küçük olduğu için onunla nasıl oyun oynayacağımı bilmiyorum, daha doğrusu bilsem de bana sıkıcı geliyor. Onun yerine onunla sürekli biraz da onu kızdıracak şekilde şakalaşarak konuşuyorum ve kendimce onunla bu şekilde oyun oynuyorum.

Örneğin; kardeşimin adı Asel Ada. İsminin anlamı " Cennet balı " ve ona " Bal bebek, Asel Adam, minik Asel " falan diyorum; o da " Benim adım Asey Ada " diyor. O öyle deyince ben de " Asey Adam " diyorum.
26 yaşındaki birinin, 3 yaşındaki kardeşiyle sürekli böyle şakalar yaparak konuşması normal mi ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Cevapla