26 yaşındayım ve 3 yaşında bir kız kardeşim var. Aramızda 23 yaş var ve benden çok küçük olduğu için onunla nasıl oyun oynayacağımı bilmiyorum, daha doğrusu bilsem de bana sıkıcı geliyor. Onun yerine onunla sürekli biraz da onu kızdıracak şekilde şakalaşarak konuşuyorum ve kendimce onunla bu şekilde oyun oynuyorum.
Örneğin; kardeşimin adı Asel Ada. İsminin anlamı " Cennet balı " ve ona " Bal bebek, Asel Adam, minik Asel " falan diyorum; o da " Benim adım Asey Ada " diyor. O öyle deyince ben de " Asey Adam " diyorum.
Örneğin; kardeşimin adı Asel Ada. İsminin anlamı " Cennet balı " ve ona " Bal bebek, Asel Adam, minik Asel " falan diyorum; o da " Benim adım Asey Ada " diyor. O öyle deyince ben de " Asey Adam " diyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer