Ah ah cidden aglaya aglaya..
Korunmasız ilişkiden iki hafta sonra hamilelik belli olur mu, bel ağrısı hamilelik belirtisi mi?
Ah ah cidden aglaya aglaya..
Reglin gecikirse belli olur 8 gün sonra olmazsan test yap ya da kadın doğuma gidip kan testi iste onlar saha doğru sonuç verir ve erken gebelik varsa belli olur kanda hamile isen ve aldırmak istersende 3 ay yasal süreci var 3 aya kadar aldıra bilirsin
İki hafta sonra net bir belirti olmaz canım, bel ağrısı da tek başına hamilelik belirtisi sayılmaz, regl öncesinde de çok olur 🤰🏻👶🏻 Emin olmanın tek yolu, regl günün gelmezse idrar testi yapmak. Ağır kaldırma işini de mümkün olduğunca azalt, hamile olsan da olmasan da vücuda yazık. Unutma, bazen yükü değil, taşıma şeklimizi değiştirmemiz gerekir. 😉
Cevap
17Cevap
Merhaba, beklenen regline 8 gün varsa ve ilişkinin üzerinden 14 gün geçtiyse ovulasyon dönemine denk gelmemiştir ilişkiniz, bu durumda gebelik oluşması imkansıza yakındır.
Erken hamilelik testleri var ondan al. Ama bel ağrısı tek başına bi hamilelik belirtisi değil. İkinci çocuğuma hamileyim şu an bu hamileliğimi reglime 10 gün varken bile biliyodum ben. Yeme alışkanlıklarım değişti. Uykum bitmiyodu vs vs.
Şu aşamada anlaman zor. Reglin geçmesi lazım. Kan versen varsa bile gebelik beta düşük çıkar çünkü yeni. Anlaman çok çok zor. En azından bir hafta daha bekle reglin geçerse doktora git beta hcg baktır.
Regl de gecikirse şüphen artsın iyice
Şu ana kadarki anlatımların hamilelik şüphesi taşıyor
Korkutma yaa napcam
Daha zamanın var
Kesin gebe olduğundan emin ol
Sonrasında düşün aldıracak mısın. Doğuracak mısın
yaparken dusunmezler ileriyi iş bitince dusnursunuz demı
Evliyim ya kanka
EVLİYİM NEYİ DUSUNEYDİM MANTİKEN? Bir anda bosanma cikti anlamiyor musunuz ya bosananlar cocuk yapmadan mi bosaniyor veya cocugu yaptiklarinda bosancagi belli miydi
şaka yaptım be bel agrısı hamılık olmaz bı kac hafta gecmelkı ustunden
Test al ya da kan ver boşan o kadar büyük sıkıntı değil
Daha sorunlarınızı çözemiyorsunuz ama sevişmekten de geri duramıyorsunuz
Hahaha ne alaka ya bazen toparlanaya calsiirisn ama toparlanmaz oyle dusun
Hamile misin peki merak ettim
Daha reglime 5 gun var
Erken teste negatif cikti
sanırım o anın heyecanı ikinizde kendinizi kaybettiniz
Yok esimle arama mesafe girdi, eger esimle aram iyi olsa bunu sormazdim
ikişkiniz mesafeden önce mi oldu
Yok yeni oldu ama ozel hayatimdan cok detay veresim yok cok yorgunum bir haftadie kotuyuz. Ve ben rahatsizdim gram umursamadi bu son damlasi oldu. Herseyi sineye cekiyordum. Umursamadi derkende ölüyorum sandim bir acile goturmedi, orali dahi olmadi
eşinin gelgitleri fazla mı
hep aynı mı
Yani son bir haftadir inanilmaz kotu bir durumdayiz. Boylr dgildi tabi kise bu kadar degildi gozumden bir anda dustu derler ya benim icinde bir anda bitti
anladım
reglin gciktiyse test yaptır benc3
Yani ilişkide eğer kendine eşin güveniyorsa sıkontı yok olduysa eğer test al derim kaç yıllık eşin
3 yil 3 yilda nisanli 6
Baya da olmuş ya peki içinemi boşalmıştı o gün kazaylamı oldu
Kazayla oldu iste
Peki çocuk olursa eşin istermi önemli olan o yw
Yaşlarınız kaç
Evliligi istemiyoruz cicugu napalim evin icinde iki yabanci giibi
Baya o zaman siz ayrısınız ya aldatıyormudur seni
Aldatma yok ama tinlamiyor ayri yatiyoruz
Bana
26 29
Nasıl bu hale geldiniz peki
Hep ufak tepek doluyordum, icine atiyordum ama affediyordum bu bobreklerimin oldguu yer inanilamz agriyor agladim aglarken bile umursamadi o an herseyi silip attim kisacasi
Anladım kötü olmuş ya senin için peki eşin bilerek yapar mı boşalmayı
Kazaran oldu diyorum ya
Anladım peki boyun kilon kaç spor yap squat yap derim düşer
Emin misin
Evet eminim
Heyecana kapılıp korunmayı unutursanız yanarsınız
Evliyiz. Niye yanalim evliler bosanmak icin mi evleniyor
Güzel kardeşim Ben 24 yıllık evliyim senin yaptığın hatayı bir gün bile yapmadım korunmamazlık bir hata değildir bir tercihtir
İçine geldi mi çıktı mi
Mantiken geldi demi cimtiysa niye sorum sabir
Gelmeden once disariya cikarsa neden hamile kalalim be kanka basit mi oyle 😁😁
Yok uok. pskolojiktir
İnsallah insallah ya degilse? Belim cok agriyor regl agrisi degil
Baska bseydendir oyle henen olmaz ,:)
Umarim
Olursada halledersin
Nezman ilişkiye girdiğin önemli
Onu yerken dusuncektin
Yav kess iyi misin esim diyorum? Esim evliyim? Nerden bileyim evliliigin bir anda boka saracagini
şu an regl değil misin
Olmaz
Geri çekmedi mi
Kazaran oldu orayi bosverrrrrr simdi boyle bir durumda nasi duser cocuk eger varsa?
Kürtaj...
Daha yeni ya eger varsa kurtaj nasi olsun
Olduğu belirsiz bir bekle
İste kurtaj olmadan agir vs vs kaldirmadan olmaz mi
Bi bekle ya daha belirsiz. Tutamıyorsa prezervatif kullansın
E niye ilişkiye girdin ki o zaman
İliski iyiyken girdim off niye anlamiyonuz
Anladım
Kastığın için bile geç regl olursun
Geçmiş olsun neyin var
Olur askim
Bu nasi cevap sorumu hepsini okusaniza yav
Oşmaz devam
Olabilir
Aldır mnk
Kanka 😀var mi yok mu bilmiyorum daha neyi aldirayim, ven agir kaldirmada vs vs etkili olur mu dedim aldirmayi biz bilmiyoruz zaten
Bekle ama korun yahu madem bosanacaksin niye yattın
Kardeş okumaniz mi yok? Bir anda bosanmak cikti diyorum ya sabir
Hahaha
Boşa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?