Eşim evden gitti, 13 yaşındaki ergen kızımla iletişimi nasıl düzeltebilirim?

Eşimle sorunlar yaşadık ve evden git dedin, o da gitti 2 aydır geri dönmüyor 13 yaşında kızım var zaten kavgalara şahitti ve hiç karışmıyor aramıza girmiyor babası harçlık veriyor okula getirip götürüyor diyalogları gayet iyi ben karışmıyorum diyor zaten babam seni sevmiyor bir gün seni konuşmuyor adını bile anmıyor diyor beni hiç savunmadı babasına ve ben çocuğumla her gün sorun yaşıyorum benden uzaklaştı ya arkadaşı ya telefon evin içinde bir başıma kaldım babası akşamları aramıyor ama kızımın umurunda değil ben artık dayanamıyorum babası ne dese tamam diyor tek kötü ben oldum eşimle tek bir iletişim yok çocuk için bile olsa bana mesaj yazmıyor ben de ona yazmıyorum resmen düşman olduk ne yapacağım kızımı da kaybediyorum 13 yaşında makyaj yapıyor kaşını alıyor çıldıracağım ne yapacağım Allah rızası için akıl verin

Eşim evden gitti, 13 yaşındaki ergen kızımla iletişimi nasıl düzeltebilirim?
Cevapla