8 aylık bebeğim geceleri sadece emzik ve biberon için ağlıyor mama ve emmek için değil ne yapmalıyım?

Aç olduğunu zannetmiyorum mamalarını yarım yamalak içiyor sadece biberon istiyor boş emerse gaz yapar diye vermiyorum

8 aylık bebeğim geceleri sadece emzik ve biberon için ağlıyor mama ve emmek için değil ne yapmalıyım?
Cevapla