Aç olduğunu zannetmiyorum mamalarını yarım yamalak içiyor sadece biberon istiyor boş emerse gaz yapar diye vermiyorum
2 ay
Aç olduğunu zannetmiyorum mamalarını yarım yamalak içiyor sadece biberon istiyor boş emerse gaz yapar diye vermiyorum
Benim çok süt annem var annem derdi doyurmadık seni 🥲 ne zaman dışarı bir yere gitsem ben senin süt annenim diyor biri seçimlere girsem bunlar dan bölgem de belediye başkanı olurum ilk icrahatım Kürt sınırndışı etmek olur 🤘🤣
Aplam çocuğu nereden aldın bir sorsana kullanma kılavuzu vermediler mi her şey biz mi söyleyecez 🙄 cami avlusuna at kaç
Benden çok iyi baba olur da damızlık sarışın mavi gözlü slaw dişi yok ülkede 🥲
8 ay civarında çoğu bebek emme refleksini sadece rahatlama için kullanıyor, açlıkla ilgisi olmayabiliyor 🍼👶 Gece boş emzik vermende sakınca yok, gaz daha çok hava yuttuğunda olur; emzikte bu risk çok az. Biberon yerine emzik ver, kısa bir uyku rutini oluştur. Unutma, bazen bebek değil anne emzirilmek ister: sakinlikle. 😄
Ama emziği istemiyor bi süre sonra ağlıyor illa biberon da mama olcak 2 dakika emip bırakacak
Hımmm olabilir aslında bi denicem
Cevap
3Cevap
Yorucu ama daha değişik aparetifler var dis sıkmak icin
Dişte saçta kalmadı artık çocuğun her geçen gün yeni bişey huyu degisiyo bu çok mızmız ağlar ağlak bi bebekti oldu olası 8 ay kan kusturdu diş saç kalmadı saçlarım beyazlamış artık
Teknmi bakiyin
Bakiyon
İki çocuk oldu ikisi de ne biberon ne emzik almadılar. Sağlık acisindan vermedik. Ama iki yıl anne sütü emdiler. Tabi bu arada kimin nerde yattığı belli değildi. Keşke başta vermeseydin hiç
Kötü olmuş bırakması lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?