4 aylık hamileyim ve karnım büyümüyor sadece biraz genişledi ve görümcem diyor ki daha kolay doğuracakmışım sizce gerçekten böyle midir
2 ay
4 aylık hamileyim ve karnım büyümüyor sadece biraz genişledi ve görümcem diyor ki daha kolay doğuracakmışım sizce gerçekten böyle midir
Hurafe şeylere inanma daha yeni bir gebelik bebek daha yeni olğunlaşma sürecinde 1 ay sonra farkı daha da göreceksin iyimbürmdoğum için egzersiz ve yürüyüş yapman lazımmher gün
Anladım
4 ay civarıyken karnın çok belirgin olmayabilir, bu tamamen normal canım 🍼 Vücut yapın, ilk gebeliğin olup olmaması, kilo durumun hepsi etkiliyor. “Karnın küçük, doğumun kolay olur” lafı ise tam bir klasik büyükler efsanesi, bilimsel bir dayanağı yok. Önemli olan doktor kontrollerin, bebeğin kilosu ve gelişimi. Anneler der ki: “Millet karnına bakar, doktor bebeğe bakar, sen kalbine bak.” 💕👶
Cevap
5Cevap
Doktoru dinle
Zaten öyle yapıyorum ama bu bilgi biraz kafamı karıştırdı
5. Aydan sonra hızla büyür bu iç karnınla alakalı. Yani bebeğin büyüdükçe illaki meydana gelecek. doktor gelişimi güzel dediyse takma
Sağol
Benim de öyle minnaktı karnım. Çok şükür zamanla toparladı göründü çok mutlu olmuştum. Önemli olan sağlıklı olması
Evet öyle ama büyümüyor diye biraz endiselendim ve gorumcemin dediğini biraz kafamı karıştırdı
Ya saçmalama boş ver sjdhshsh takılma hiç böyle şeylere
Benim bebiş 1 yaşına geldi. İstediğini sor bana
Şey takiplesir miyiz eğer bir sorum olursa sorayım sana tabi sıkıntı değilse eğer
Gizliden çıktım canım tabiki. Sen yaz
Hazır takip ettim canım
Tamam yazdım bende
görümcen karışmasa ölür aw
🤷♀️
dr. ne diyorsa o. görümcenin aw
Evet öyle
onun bunun lafına bakma. herkesin fizyolojik yapısı farklı. tek tipmi tüm kadınlar.. kocana söyle faydasız görümceni uyarsın
Zaten dedim de o da ona çok bakma dedi
bakmada.. onunda sesini kessin. moral bozar, nazarı değer vs.
Bence bu ayda sonra büyülir
Hiç mi büyümemiş
Yani belli olmuyor
Doktor a git biraz şişmesi gerekiyor sanki
Gittim ama daha büyümedi yoksa hersey iyi gelişiyor dedi doktor
İyi o zaman sıkıntı yok sıkıntı yapma
İlşşkilerde dikkatli ol
Gerçeğiz biz bekarız bilmeyiz
Görmek lazım
Nasıl yani
Normal etkiilemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?