4 haftalık hamileyim fakat kese oluşmamış dış gebelik olabilir mi veya sonradan kese oluşabilir mi?

Doktorum bebek var 4 haftalık dedi fakat kesesi oluşmamış oluşmasını bekleyelim 20 gün sonra tekrar gel veya dış gebelikte olabilir dedi acaba oluşur mu sonrada bu durumu yaşayan var mı
4 haftalık hamileyim fakat kese oluşmamış dış gebelik olabilir mi veya sonradan kese oluşabilir mi?
Cevapla