Ben daha önce hamileyken regl olanları duymuştum ama karın büyümeden nasıl hamilelik yaşanıyor anlayamadım. Kendini gayet sağlıklı hisseden, regl dönemi aksamayan ve hiçbir hamilelik belirtisi göstermeyen 22 yaşındaki İrlandalı Laura Molloy, hastanede 9 aylık hamile olduğunu öğrenmiş Haber linki
Düzenli adet döneminin olduğu hatta karnın bile büyümediği bir hamilelik olabilir mi?
Adet dediğimiz şey dollenmemis yumurtanın atılması olduğu için hamilelikte regl olunmaz. Karninin büyümemesi de eğer çocuğu disarda petri kabında buyutebilirsen öyle bir derdin olmaz :D
merhaba bende iki ay önce falan tüm belirtiler vardı midemden sürekli her yemekten sonra özellikle çay ve su icitikten sonra acı su geliyor birde yatarken çok oluyorilk ay lekelenme de vardı ama hasta olmuştum sonraki ay gecikmem oldu fakat test yaptığımda negatif çıkmıştı bu ayda erken oldu ve hayatımda ilk defa ağrısız sanki adet değilde farklı bir şey su gibi normal adet gibi değil farklı bir şekilde hasta oldum acaba hamile olabilir miyim en son test negatif çıktığından beri test yapmadım değilimdir diye kilo almaya başladım bir buçuk ayda falan üç kiloya yakın aldım karnım sanki büyüyor gibi ama eşim sen diyor gobeklisin yemekte yiyorum ama göbeğim hamile göbeği gibi sanki hem âdet olup hamile olanda varmış böyle durum yaşadinizmi yardımcı olursaniz şimdiden teşekkürler 🙏
İç karnı geniş demek karnı içe doğru büyümüş olabilir ki hamileyken düzenli adet görmekte imkansız degil sadece az rastlanır demek bu kadında ikisidir arada
Ic karin genisligi denen bir sey vardir. Bebek ic karinda buyur eger ic karin buyukse 6-7 aya kadar karin buyumeyebilir. Ustelik reglide gormeye devam etme olasiligida vardir.
Ilk aylar haricinde karın büyümeme ihtimali yok rahim genişler , bebek büyür , bu doğal döngü gerçekleşmez ve karın büyümezse bebek ölü demektir Allah korusun
En İyi Cevaplar