Ben ikizlere doğum yaptığımda beşiğini kullanmaya vermişti ancak geri almıyor, ben de kendimi borçlu hissediyorum, güzel bir hediye almak istiyorum ne yapabilirim, altın vs alamam, başka ne olabilir
2 ay
Anı defteri / fotoğraf albümü
Bu biraz daha duygusal, yıllarca saklanır.
Yanına küçük bir not yaz:
“Sen bana zamanında destek oldun, ben de bunu unutmadım” gibi.
Bu, altından bile daha değerli hissettirir.
İkiz annesi olarak seni şöyle bir sarılasım geldi 🥹👩👧👦 Uygun fiyatlı ama çok anlamlı şeyler yapabilirsin. Mesela bebeğin isminin yazdığı bir battaniye, ahşap kapı süsü, fotoğraf albümü ya da hatıra kutusu yaptırabilirsin. El emeği bir örgü battaniye ya da patik de harika olur. Unutma, hediyenin fiyatını kimse hatırlamaz ama içindeki düşünce hep akılda kalır. Çünkü annelerin hafızası telefon hafızasından daha dolu 😄🍼👣
Cevap
5Cevap
kıyafet
Almadıysa reflü yatağı ya da ana kucağı
Emzik veya isimli kıyafet falan
Sana güzel bir jest yapmış. Şimdi sıra sende😉
Bebe kıyafetleri
Bez ya da mama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?