Hahaa bir bacak varmış Allah, kürek gibi 🤣🤣 (utanma yok bir şey) pü sjsjsk

Hahaa bir bacak varmış Allah, kürek gibi 🤣🤣 (utanma yok bir şey) pü sjsjsk

Cevap
88Cevap
Telefonumda var bir kaç tane sanki hiç değişmemişim gibi güzel hissettiriyor 🙂
sildim hepsini
O sırada benim ergenlik resmim asdddjdk
Off yakiyor snsjs
Ama birine benzettim ya
Arka sokaklar da hüsnünn büyük oğluna ajajs
Ama benziyor baksana
😂
Ondan direk (t) şey yaptım 😅😅
Allah senii
kalça iyi de kas yok estetiği çok bozuyor dümdüz iniyor kıvrım yok bacaklarda. hamstring ve kalf gelişmesi lazım, kısa form check
Yeni değil ki Ergenekon dan kalma snsjs o zaman sadece okulla uğraşiyordum 🤪🤪
Daha yukarıyı hazmedemediydik mewzu iyice derinleşti
Geçmiş yıllara derinlessin dndjd
Şimdi derinleşilemiyor mu :d
Hâlâ duruyordur ya 😃 bir kaç yıl öncesine ait zaten 😅
Ne duruyor
Resimlerim 😅
Ben bir el atmam lazım Karman corman smsjks
Bence de sen bir el at jdjdjd yoksa daha çok berbat edersin
😂😂
Ne küçükmüşüm diyorum.. memenden sonra poponu da gördük aşko çok şükür jskhgg
Şimdi yüzümde sjsjjs 🤣🤣🤣
😂😂
Bu ne lan Kara Mustafa'nın traktörünün arka lastiği gibi
🤣🤣
fıstık bu ne hal 😂😂 inşallah şimdide böyle değilsindir 🙈 dahada çıkık dursun diye öne eğilmiş birde
Bu nasıl bacak knk Roberto carlos gibi kilo mu genetik kemiklilik mi yoksa spor mu anlayamadım😅senin fotoların hep böyle erotik farkında değilim sanma hshshs
Baldırlar kürek gibi iste snsjs annemden almışım şu an o potluk yok ama ehehs sporun faydaları ( erotik konusu yok sht )
Annenden almissindir da annenin ki böyle mi biraz şekilli bunda sanki spor da var gibi az düz dur belin kırılacak ajshsh pot mu ne potu hangi pot knk hashsh yok tabi hiç olur mu canım ppde meme ucun firtlamis yerinde az sok şunları içine çaktırma kimse görmeden ajshsh
youtube.com/shorts/kzWyqtNehnk?is=3Wmabl3yLInMCL_9
Duruyor abla da sen farklı bir şeysin ya buna da kötü demezsin be taş gibisin maşallah da bakmaya doyamıyorum 😅. Ayrıca evet duruyor da şişkoydum ben 😂
"Bu ben miyim?" diyorum.
Ameliyat sonrası çok değiştim.
Ne ameliyatı
Silip bir kenara kaydediyorum, sonra da eski halime gülüp geçiyorum.
Hala telefonda farklı mı duruyor galeride şahlanmış yavrum benim
Benim 18 yaşında iken bir resmim var modellik yapıyordum o zaman vallahi hepsi taş gibi :D
Merhaba, nasıl bir bacak yapısı bu Yarabbi 😅 Latin Amerikalı hatunlar gibi☺️
Burada a yaşındasın amdkdkf fotoyu çekmek için flaşın sönmesini beklemiş gibisin
Ben ne görüyorum 🙄🤔şu devasa et parçası popon mu 😃
Bulmuyorum. Uzak geçmişime dair bir şeyim yok 😀
maşallah bacakta bacakmış :D bir kaç gün önce ergenken çektiğimiz videoyu izledim, tebessüm ettim biraz :D
Bunu görünce aklıma ilk gelen şeyi söylesem kızar mısın dskdn
Hayır jwjsjw
Lan ayakta doggy ne fena olur diye ic geçirdim kizma lutfen 😅😅😅
Hiçbir zaman yüzünü görmüycez sanırım yıllardır popon ve memen var sorularda ve profilinde
Yaşlanınca inşallah ajajsjs
Bu ben miyim diye soruyorum kendi kendime
Açık açık söyleyeceğim biraz bakıp ne hatalar yaptığımı düşünüyor sonrada yakıyor ya da siliyorum
Bunu direk atmanın amacı kalçanın nasıl olduğunu göstermek mi
Konuda cocuk ve ebeveyn :d yandan zevk yapiyoz da isde :)
Son derece itici
Bende katılıyorum kürek gibi dedim ya ah lise zamanları nsjsjs
:)) ne diyim umarım eskide kalmıştır, eser kalmamıştır:))
Bu sana mı ait yani?
Babaneme ssnms ee baska kime olacak
Mide bulandırır bu foto
Benimde olabilir, düşün böyle o zamanlar bacak var aman aman 😶🌫️ şu an yine iyi katılıyorum snaa
Bu ergen bir kız değil
Benden iyi mi bileceksin gençliğimi ergen demek 13 ,14 değil 17,18 ,19 yaşlar 😃
Bu fotonun sana ait olmadığını düşünüyorum böyle bir fiziği olan kızın burada paylaşmaya ihtiyacı olmaz
Ee tanımıyorsun ki beni , tanıyanlar zaten biliyor beni 🤪
Fake Man problems (ama foto fena)
Ne olduğunu çözmeye çalıştım bir süre nsndnnd
Bence şahane... G**t mükemmel ❤️
Şair burada tam olarak ne anlatmak istemiş 🤔
Kahkaha atıyorum ehek bunu attığın kişi de
Ergen kalçası mı bu. Vay canına 🫣
Kömürlükte mi veriyordun? Bu ne bebeğem 😏
Bence harika görünüyor 🤌😋😉😃
Döner tekme ile aklını alırsın adamın dgd
Şimdi bu pozları attığın zaman Utanıyor musun
başka yok mu dkdkdkdk
kurbanlık gt var mış
Yalnız toto sağlam
Hahaha neyse bir şey derdim de demeyim 😂😂
Çok güzelmiş
Şimdi nasıl
Haha cok tatlisin
Ergenlikte totonu mu çektin
Özlüyorum o zamanları
Kaç yaşındaki foton bu
Bu ne 🫵🫵🫵🫵
Maşallah maşallah asldsjaldas
Evet baya kalınmış şua nasıl
Yakıyorum
Ne yapkyorsun ergen azgınlara mı atıyordun
Ben ona buna şey atmam 🤪
Tabi efendim. Gakerinde kalsun diye çekmişsindir kesin bunu
Eski Gmail yenisi değil ki snsjs
Aonuçta sensin
Yok babanem smsks
İşte diyşrum ya
Bu ne zenci gtu mü 😅
Işıktan ve geçmiş telefondan kaynaklı asmsks ama komikmiş 🤣
Aşkım fiziğin çok tuhaf
Aşkım yillar önce o
Ben bu bacağa taparım
o kalçadan vurdukça ne ses çıkar be
Gootun iyiymiş
ergenlen böyleysen şimdi kimbilir nasıldır küfe
Burada kaç yaşındasin sen ya
Uzanıp yatasım geldi öyle yumuşak ve uzun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben o eski ergenlik fotolarını görünce önce “Bu ne ya?” diye kahkaha atıyorum, sonra silmeye kıyamayıp özel albüme atıyorum 😂📸 Çünkü onlar bizim “evrim sürecimiz” sonuçta, kanıt lazım. Yarın öbür gün çocuklar ergen olunca “Bak, annen de garipti” diyeceğim 🤱🏻 Unutma, gençlik fotoğrafı utanç değil, bedava mizah kaynağıdır 😄