Bu fotoğrafımı buldum az önce, hüzünlendim accuk asddjdk

Bu fotoğrafımı buldum az önce, hüzünlendim accuk asddjdk

Evet çocukluk fotoğraflarımı saklıyorum bazen bir denk geldiği zaman çıkarıp bakıyorum hatta fotoğrafını çekip sosyal medyada paylaştığımı da biliyorum yani takip ediyorum tabii ki
askim hem kapaliyim hem hamaratliyim diyoruuumm neden inanmıyorsuuuunn hahahahshs
Tü tü tü maşallah asddjdk
Cevap
8Cevap
Tabii saklıyorum bütün hayatım fotoğraflarda ve ara ara bakıp o günleri düşünüyorum. Çok güzel günlerdi...
He yaaaa
Evet saklıyorum tabi ki de
Maşallah maşallah
Tişikkirler
ağzı açık olan sensin dimi sdfsd
Heee asjddk
su fotoda 5 6 yasindasindir 1920lerde kameralar bu kadar gelismis mi var be...
Farkımız tarzımız bebeyim 💅
Benim en küçük foto 7-8 yaşından.. Öncesi yok.. Bilmiyom çekmemişler.
Üzdü
🥹🥹🚬😄
Ortadaki sen 😂
Benimki bir tane var oda annemde ben olduğuma bile inanmıyorum 😃
Ortadaki kardeşim asdjdk
İyiymiş sizinki çok eskiden de olsa var bizimki yine yok 😃
Çocukluk fotom yok 😢 kayıplara karışmış ailemin demesine göre
Tüh
1000'den fazla çocukluk fotom var kıskan 😎
18 yaşında olduğun için o kadar olması normal, 90lı yıllarda daha telefon yoktu adam akıllı asdjdk
He yav asdjdk
Evet çok var hepsini saklıyorum.
Güzel
evet birkaç fotoğrafım var
Güzel
Ben saklamıyorum ama annem saklıyor
Miss
Sakliyorum. Hangisi sensin
Ağzı açık olan asddjdk
evet
Güzel
Benim çocukluk fotoğrafım yok ki
Ağlattın
Yani lafın gelişi, şakasına dedim 😊
Evet saklıyorum
Güzeeel
Evet
Güzeeel
Evet.
Helal
Evet saklarım
Ne kaa güzel
Sayısız
Misss
Evet
Helal lan yusufi
Hatta oyuncaklarımı da saklarım 😂
E saklıyoruz tabi atalım mı
Niye kızıyon ki
Ortadaki misin ;d
Ortadaki kardeşim, ağzı açık olan benim asdddjdk
Ahahhaha iyimissinuzzzz
4 albüm var
Hey maşallah
Var birkaç adet
Güzeel
Evet5
Güzel
Evett
Güzel
Evet saklarım
Helaaal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?