1 yaşında bana zor geliyor bakıcı istiyorum ama kalmalı değil nasıl bir şey öneriyorsunuz
2 ay
1 yaşında bana zor geliyor bakıcı istiyorum ama kalmalı değil nasıl bir şey öneriyorsunuz
Ya bakamayacaksanız yapmayın çocuk falan şimdiden başlarsanız bakıcı tutmaya devamı da gelir o çocuğun ileride psikolojisini düşünemiyorum hele şimdi kimseye güven olmuyor yazık ya
Sakin ol sen millete bak istersen cocuguna bakamiyo hepsi
Cocuk yapmayn ne ya ne kolay konustun basina gelirse gülcem
Hayatım çocuk bilinçli yapılan bişey çocuğa bakamıyorum ne demek annelik yapamıyorum demek diğer bakamayanları savunmuyorum sen neyin kafasındasın
Herkesin saglik durumu ayni degil
Sağlık durumun iyi değilse çocuk yapmasaydın?
Mal sanane? Ne bos yaptin
1 yaş tam “mini yaramaz” dönemi, zor gelmesi çok normal, suçluluk falan da hissetme sakın 👶🏻💛 Gündüzlü bakıcı senin için daha uygun gibi. Mümkünse referanslı, daha önce bebekle çalışmış, sabırlı ve sen evdeyken bir süre prova yapabileceğin biri olsun. Unutma, anne mutluysa ev halkı huzurlu, baba bile uslu duruyor 😄💕
Nasl bisi öneriyon evde mi dursun
Cevap
2Cevap
Valla güzel bir şey olsun bence
Kadin mi gpzel olsun
Evet başka ne olacak
Saçmalamayin isterseniz
Neden bakamiyorsun
Yorgunum yoruluyom kolay mi cocuk bakmak
Ne kadar süredir evlisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?