2 aylık bebeğim var babası bilmiyor col uzaktayım.. Söylemeli miyim psikolojik acıdan zor durumdayım?

Aile arası olanlar sebebiyle maalesef sevgilimi aileme hiç kabul ettiremedim. Daha doğrusu babama. Ama annem sesini çıkartamıyordu maalesef. Ayrıldık ve hamile olduğumu öğrendim. Daha sonra gidip tekrar söyleyemedim. Babam sinir hastası, psikolojik olarak aşırı derece rahatsız birisiydi ne sevdiğim adamın ne de onun canını yakmak istedim. Ama daha sonra babamla annem boşandı, anneme de yaptığını bırakmamıştı.. Anestezi teknikeri yim bir şekilde Almanya'ya gidebildim annemi ve küçük erkek kardeşimi alıp. Ama son aylarımda annemi kaybettim maalesef. Bebeğimi doğurdum 3 aylık oldu.. Annemi de kaybedince psikolojik olarak tamamen çökmüş durumdayım. Şu an hayatında biri yok soruşturduğum kadarıyla.. Bebeğe bakacak maddi durumum var ama bilmiyorum ona söylemeli miyim.. Ailesi muhafazakar, doğulu ve ailesine düşkün ne yapar bilmiyorum ailesi sıkıntı zaten..

2 aylık bebeğim var babası bilmiyor col uzaktayım.. Söylemeli miyim psikolojik acıdan zor durumdayım?
Cevapla