11 yasindaki kiz cocugunu evime almadim, sizce cok mu kati davrandim?

Şimdi yaşadıklarımı yazacağım 11 yaşında kız çocuğu penceremin önüne geldi merhaba ne yapıyorsun dedi sonra evine geleyim mi oturayım evinde dedi. Ben de hayır dedim çünkü öyle devirde yaşıyoruz bana iftira atanlar bile olurdu kız çocuğunu evine almış işte taciz ediyor falan.. o yüzden onu evime almadım sonradan 'zaten gelmeyecektim' dedi. Çok mu katı davrandım ben şimdi? Kız çocuğunu evime almadım çünkü benden eşya isteyecekti.. Kız çocuğunu evine almamak katı biri olduğumu gösteriyor mu? Siz olsanız tepkiniz ne olurdu? 19 yaşındaydım yeni 20 oldum..

11 yasindaki kiz cocugunu evime almadim, sizce cok mu kati davrandim?
Cevapla