Bir kadın, bebek domuz sevdiği için yediği linç yorumlarını paylaştı.
• Abla haram.
• Domuza dokunmak ve yemek günah.
• Abla kafir misin dalga mı geçiyorsun?

Bir kadın, bebek domuz sevdiği için yediği linç yorumlarını paylaştı.
• Abla haram.
• Domuza dokunmak ve yemek günah.
• Abla kafir misin dalga mı geçiyorsun?

İslam'da haram olan domuz etini tüketmektir; ancak bir hayvanı sevmek veya ona merhamet göstermek farklı bir konudur. Hayvanlara karşı merhametli olmak genel bir insani değerdir, bu nedenle sevmenin günah olduğunu düşünmüyorum.
Sevmek merhamet etmek bildiğim kadarıyla haram değil ama etini yemek haram çünkü domuzlar pislik yiyolar 💩 etleri pis Rabbim onları etrafın pisliğini yesin diye yaratmış her canlının bir görevi var
Bana bu konu saçma geliyor açıkçası. Müslümanız diyorlar e domuz Allah'ın yarattığı bi canlı değil mi? Eti haram vb diyorlar anlamadım yani neden haram olduğunu da
bildiğim kadarıyla çok pis bir havyan, yani etrafında önüne gelen herşeyi yediği için eti kemiği pis diye. . d
@Unreachablee evet bende öyle biliyorum haliyle eti zararlı oluyor
@Unreachablee Doğasında bu var demek ki bünye her şeyi alıyor, haramla alakasını çözemedim. İstemeyen yemez pis diye orası aryrı
@retrociine hem mikroplu hem insan sağlığına zararlı, ayrıca dinde böyle uygun görülmüş eğer inanmıyorsan ilgili değilsen çok sorgulamana gerekte yok.
@Unreachablee Sorgularım sorgulamam sana mı kaldı birader? Üstte yazdığım gibi istemeyen yemez. Tek mikroplu hayvan veya sağlığa zararlı bu mu sanıyorsun? Millet neler neler yiyor buna gelene kadar
napim milleti sorduğun soruya yanıt verdim. d
Bence hayvanı sevmek günah değil, aksine bir insani duygu. Linç yorumları rahatsız edici, gerçekten acı verici. Her canlıya saygı göstermek gerekir bence.
Domuz eti yemek İslam’da haram, bunu biliyoruz. Ama domuz sevmek, okşamak ayrı bir konu. Fıkıhta domuz necis kabul ediliyor, yani dokunduğunda özellikle ıslakken temas olduysa, namaz kılmadan önce elini, üstünü güzelce yıkaman gerekir. 🍼👶
“Seveni kınayanın kalbi, sevilmeye en muhtaç kalptir” derler, ben de ekliyorum: Bilmem anlatabildim mi? 😄
Cevap
8Cevap
günah değil
Biz müslümanlara yemesi haramdir. Öldürmek işkence etmek gibi seyler yasak diye biliyorum. Şimdi kalkip domuz sevmek gibi yar/ak kürek maceralarada gerek yok yani. Sıradışı gorunme çabalari işte
Dokunurimda. Yerimde milelte onlar ses çıkarıyordu gitsinker devletin malına dokunanlara devletin kasasını har vuruop harman savuranlara ses çıkarsınlar
Bu ülkede domuz etine haram deyip Müslüman olarak yemedikleri halt kalmayıp haram olan bir cok seyi yapan okadar çok kişi varki
Domuz eti yemek haramdır onu sevmek değil. Dini yanlış anlayıp yorumlayan boş bir linç kitlesi.
dokunmak niye gunah olsun, yemek günah.. müslümanlığı da karıştırmaya başlamış artik insanlar...
Ne gereği var ki? Gitsin kedi sevsin. Hamam böceği görse midesi bulanacak burada domuz sevgisi gösteriyor. Eminim prim için yapmıştır :d
İşte barış dini İslam. Öyle bir Dinki bir hayvana bile düşman kesiliyor, ondan nefret ediyor bu dinin müritleri
Köpek eti yemek de haram ama seviyoruz. Etini yemek haram diye sevmeyelim mi
Yemediği sürece problem yok niye haram olsun dokunmak sevmek
Onlarda can taşıyo haram kılmış Allah ama kimse kıymamalı
Hiçbir yanlış yok. Sev öp kokla ama yeme. Zorunlu olmadığın müddetçe
Ay ne g.. zekalılar ya.
Yemiyor sonuçta
Benim içim kaldırmaz
Güneş batıdan doğucak anlaşılan.
Yani başka hayvan mı kalmadı
Dokunmakta bir sorun yok diye biliyorum
Çünkü haram haram shdjsdhs
Bu işlere kafa yormayı bırakalı çok oldu
gunah degil
Sevme bence ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?