Regl sancısı çekmeyenler doğumda 5 kat acı çekiyormuş, her ay regl sancısı çekenler daha kolay atlatıyormuş. doğru mu bu?

Regl sancısı çekmeyenler doğumda 5 kat acı çekiyormuş, her ay regl sancısı çekenler daha kolay atlatıyormuş. doğru mu bu?
Regl sancısı çekmeyenler doğumda 5 kat acı çekiyormuş, her ay regl sancısı çekenler daha kolay atlatıyormuş. doğru mu bu?
Cevapla