bence bebekleri aşırı sarmak, giydirmek doğru değil. sıcaklar, bunalırlar, mızıklanırlar.


Güçlü bağışıklık için korumak değil biraz bağışıklığı zorlamak gereklidir. Elbette buz gibi havada şort tişört demiyorum ama yine de biraz fazla tedbir almam ben açıkçası
benim olsa giydirmem hatta odasını da serin tutarım devamlı bağışıklık sisteminin yüksek olması için.
Abimin bebeği için bile kavga etmiştim giydirmeyin sıcak yerde uyutmayın bırakın düşsün düştüğünde canının yandığını öğrensin üstünü kirletsin mikroplara bağışıklığı artsın gibilerinden
Doğalgazı sonuna kadar açarım ev ortamı sıcaksa üst üste giydirmenin anlamı yok
Ben nazik büyütürdüm ama “incecik” de bırakmazdım 😊 En temel kural şu: Kendin ne giyiyorsan, bebeğe ondan bir kat fazla. Boynunu, sırtını, ensesini kontrol edince anlarsın; terliyse fazladır, soğuksa azdır 👶🏻🍼 Annelerin şifresi: Çocuğu lahmacun gibi değil, insan gibi sar 🤭💕
Cevap
7Cevap
kat kat giyinir
yeni doğan bebekler çok fazla giydirilmez, sıcaktan huzursuzlanıyorlar ağlıyorlar. bağışıklıkları da düşük oluyor kolay hastalanıyor yinede herkesin kendi büyütme tarzı 🌸
Mevsimine göre giydiririm. Dışarı çıkarsaydım eğer kat kat olabilir, evde ise daha ince olabilir. Evi ısıtırdım diye düşünüyorum.
Öyle düşünüyorsun da insan kıyamıyor sana muhtaç bakan küçük bir şey varken pamuklara sarsan az gibi geliyor
Yerine göre kat kat giydirmeli sıcagıda soğuğu da bilmeli alışmalı bebek aksi halde direnci zayıf olur en ufak soğukta terlememesi önemli
Yok ya benim (olmayan) yavrum bunalır kat kat giydirmezdim annesi popişini yesin🤪
Aşırı giydirmek yerine, hava koşuluna göre hafif ve rahat tutarım; bebek rahat hissetmeli.
Evet bir sürü kalın yelek melek ne varsa giysin yavrucum benim
Henüz bu konuda bir planım yok, o yüzden pek üzerine düşündüğüm bir mevzu değil.
Mevsimine göre çokta abartılmaması gerektiğini düşünüyorum, bir termal bir mont yeter gibi sanki
Bazı konularda nazik büyütürdüm bazı konulardada normal abartmadan büyütürdüm.
Kat kat giydirmem sıcak ve soğuğa karşı dirençli olması gerek
Fazla sıcak iyi değil hatta zararlı ama çok ince de giydirip üşütmem
Kat kat giydirme sıcaklaması üşümesinden daha kötüdür... koruyacağım derken daha beter olur
Evde giydirmem fakat dışarısı soğuksa giydiririm hasta olmasını göze alamam
Ne ince giydiririm, ne de kat kat giydiririm. Rahat bir şekilde giydirmeye çalışırdım.
Sakın ha normal kendiniz gibi giydirin sezına göre
fazlası zarar çocuğa pişik oluyo isilik oluyo
Köy usulü kundaklardım sfsffs
Kat kat giydirmek en doğrusu..
Hayır giydirmem
Abartmadan tabi olabilir
Soğuğa bağlı
Hayır giydirmem..
eskimo gibi neden giydireyim
Havaya göre.
Çok nazlı alışmasın derdim
Çocuk darlanır ya
Bebis yok Şu an
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?