Evlendiğimin 2 ayından sonra eşim ve kardeşi dükkân açtılar, eşim tamamen oraya yoğunlaştı. Ben de gurbet geliniyim, çok yalnız kaldım. Pazar günleri de olmak üzere eşim çalışıyor. Evlendiğimiz zamandan beridir de ben aileme ileride bakmak istiyorum, onlar elden ayaktan düşerse düzenimizi bozar, aile apartmanına gideriz ve onlarla ilgileniriz diyor. Sen de annemin ve babamın yemeğini yapmak zorundasın diyor, hatta annemle de ilgilenirsin diyor. ChatGPT ben şu an gelecekteki hayatımın güzel olacağına umutlanıp şu an eşimle vakit geçirmiyor oluşumuzu problem etmiyorum ama eşimle bu konuşmaları yapınca da ne yapayım annemi babamı çöpe mi atayım diyor, onların hayır duasını alırsak her şey yolunda gider, ben babamdan böyle gördüm, o babası ile yaşlılığında ilgilendi ben de bu yoldan yürüyeceğim diyor. Arkadaşlar görüyorum ki bu adamla ne bir geleceğim ne de şu an umudum olmamalı gibi hissediyorum, yanlış mı düşünüyorum
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer