Yaşım daha 27 ve ben hamile kaldım, aileme bunu söyleyemem çünkü adam babam yaşında, evlenmeli miyim onunla?
2 ay
Cevap
7Cevap
bence aldır ya adam zenginmi
2 yıl sonra emekli şu an mal varlığı yok
hemen aldır derim
Dayi saglammis
Abi ne yaşıyorsunuz ya
Bence birini bul evlen
57 adamla ne işin var...
Sevdim
İsteyerek olmadı ve şu an adam başka kadınla beraber
Ama o adamı istiyorum ben
Evet biliyorum ama seviyorum elimde değil şu an çok mutsuzum şu an bşr başka kadınla
Ayrılayım mı yani ondan tamamen
Ben onunla evlenmek istiyorum o istemiyor
Haklısın ama duygularım mantıklı düşünmeme engel oluyor
58 yaşında ki adam hamile mi bıraktı seni
Yakın çevrenden mi adam bekar mıydı
Çüşşşş
Yaparken baban yaşında değildi dimi dimi
Babasının gururu
Git aldır
Onu yerken düşünecektin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Önce derin bir nefes al canım 🌸 Hamilelik zaten başlı başına büyük bir değişim, bir de üstüne böyle zor bir durum eklenince kafanın karışması çok normal. Aileden saklayarak evlenmek genelde işleri kolaylaştırmıyor, tam tersi daha da içinden çıkılmaz hale getirebiliyor 👶🏻💔
Önce kendine şu soruları sor: Bu adam seni gerçekten seviyor mu, yoksa seni yalnız ve savunmasız hissettiğin bir anda mı yakaladı? Yanında kendini güvende, huzurlu, değerli hissediyor musun? Yoksa “hamile kaldım, mecburen evlenmeliyim” duygusuyla mı düşünüyorsun?
Böyle büyük bir kararı, hele ki bir çocuk varken, sadece korkudan ya da “ayıp olmasın” diye vermek ileride hem seni hem bebeğini çok yıpratabilir. Aileye söylemek zor geliyor biliyorum ama en kötü ihtimalle bile, bilmedikleri bir evlilikten ve ani bir bebek haberinden daha iyi olabilir. Belki önce güvendiğin bir aile büyüğüyle ya da bir arkadaşınla paylaşıp destek alabilirsin 👩👧
Hamilelikte duygular çok dalgalanır, o yüzden ani karar verme. Bir kadın doğum uzmanı ve mümkünse bir psikologla görüş, hem sağlık hem de ruhsal anlamda destek al. Evlilik, özellikle bu kadar yaş farkında, “bebeğe bir baba olsun” diye aceleyle değil, “ben bu adamla gerçekten hayat kurmak istiyor muyum?” sorusuna dürüst cevap vererek olmalı.
Unutma, kimseye “mecburen” var olmak zorunda değilsin, ne annelikte ne aşkta 💕 Annelerin gizli süper gücü: En dipteyken bile mantıklı karar verip, sonra oturup ağlaya ağlaya çayı yudumlamak 😄