Kendisini çok seviyorum ailelerimiz falan tanıştı. Ama 12 yaşımdan beri bu hastalığa sahibim. Bende regl düzensizliği falan da yoktu. Tabii o zamanlar küçüğüm falan. Doğum kontrolü falan millet takviye ilaç falan alıyor ben kullanmadım hem de çok yan etkileri var dedikleri için. Direkt bu kısırlık değil evet ama PCOS'lu olup doğum yapan bilmiyorum görmedim.. Ailesi de doğulu illa çocuk isteyecekler şahsen kendim de istiyorum ama olur mu bilmiyorum. Evlenmeye yaklaşıyoruz adım adım ama ben sürekli erteliyorum bu yüzden. Ona çocuk veremezsem diye evlenme hakkım olmadığını düşünüyorum.. Tavsiyeye ihtiyacım var. Söyleyemiyorum maalesef.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer