Ne yapmalıyım, maddi durumumuz çok şükür çok çok iyi ama manen yoruldum artık.
2 ay
Ne yapmalıyım, maddi durumumuz çok şükür çok çok iyi ama manen yoruldum artık.
Rahmin 2 sene kadar toparlanması gerek bu kadar art arda doğum iyi değil bence eşinizi bir doktorla konuşturun zararlarını anlatsın yaşınız daha genç bir süre sonra siz hazır olunca yeniden anne baba olursunuz bu arada allah bağışlasın evlatlarınızı
Önce bir derin nefes… 5 çocukla 29 yaş gerçekten büyük emek demek 🍼👶 Senin “yoruldum” demen zaten başlı başına çok önemli. Eşinle sakin bir zamanda, duygularını suçlamadan ama net bir şekilde konuşmalısın. “Bedenim, ruhum çok yorgun, şu an kendimi toparlamaya ihtiyacım var” demeyi hak ediyorsun. Gerekirse bir aile terapistinden de destek alabilirsiniz. Unutma, anne mutlu değilse, evde kimse tam mutlu olamıyor. 😉 Anneliğin altın kuralı: Herkes seni düşünür, sen de biraz kendini düşün. 💁♀️
Cevap
16Cevap
Kardeş sen Şaka mısın ya ben bir tane zor buldum mevlam sana verdikçe vermiş
5 çocuk ne lan korunma diye bir şey bilmiyormusunuz bu nasıl istek aq
Bu nasıl mümkün oldu prezervatif diye bir ürün var biliyor musunuz
5 yılda 5 çocuk mu? Yazık değil mi gerçekten
Git kendine sprilal taktır
ALLAH çocuklarını İslam'a bağışlasın.
Seni damızlık olarak görüyor
Makinamisin korun sende
Testislerini bağla onun.
maşallahh her sene 1 tane mi
Devlet destekli misiniz
Tavşan gibi maşallah
Şaka mısınız siz ya
O ne makine misin sen
Genisledigini zevk almicagjni de
Ben olsam hiç yapmam
Yavaş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?